Moderator: Redaktörer
Vilket bra förslag!metalfan skrev:Nu är jag iofs inte någon medlem, men ett smidig sätt att skapa inbjudningar istället för ett gemensamt gmailkonto är sidan bokat.se
Komorok skrev:FBK skrev:Jag kan tyvärr inte delta denna gång heller,maximal otur med datumen för min del hela tidenFår hoppas på att det tas några bilder
Synd
Men jag lovar att ta bilder den här gången.
Komorok skrev:Jag tycker det verkar vara slöseri med tid att sammankalla till ett särskilt möte för att besluta saker. Detta är ju ingen statlig institution.
tobm skrev:Komorok skrev:Jag säger in med lite friskt aktivt blod i den här klubben!
Kompisen har 40-årskalas på lördag, men nästa gång kommer inget kunna stoppa mig från att medverka!
Det verkar ju dessutom behövas icke-Inoägare i juryn.
tobm skrev:Även om ni verkar battla lika ofta som en annan byter skiva på skivspelaren så kan jag ju inte banga efter vad jag skrev ovan, så härmed anmäler jag mig till slaget den 16/4!
Dock tänkte jag mjukstarta och bara vara med på själva musiklyssnandet, inte på efterföljande aktiviteter som eventuell middag. Hoppas det är okej.
Lite nervös redan nu, är ju första gången jag träffar någon av er över huvud taget, men har man nyligen överlevt ett njurstensanfall ska man väl klara av en Östergöksdrabbning....
blixten_no1 skrev:Kul med "nytt" blod.
Jag och 2-ch (mest jag) tycker att sju stycken i juryn är lagom.
Så nu är det bara tre platser kvar!
Först till kvarn!
shifts skrev:Jag kommer ha min bror på besök den helgen, så jag missar tyvärr detta battle!
Nu när jag inte behöver hålla mig neutral i frågan: jag håller tummarna för
2-ch, för nu är det dags att någon kniper den där fuggeln från blixten_no1.
landa skrev:Vilka tidpunkter pratar vi om? Hoppas det blir lite på eftermiddagen, då kan jag medverka.
landa skrev:Bra tidpunkt. Då väntar vi bara på att smädelserna ska börja.
KarlXII skrev:Jag kommer INTE.
landa skrev:Tyckte att mina glada tillrop antydde att jag skulle komma. Men anmäler väl mig officiellt då.
blixten_no1 skrev:Vad har du gjort för misstag nu då?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster