IngOehman skrev:Siffrorna bör inte tas på för stort allvar.
Hur ska vi tolka det?
Hur du det svettigt i verkstan?

Moderator: Redaktörer
verdad skrev:Om det nu är en golvare kommer då diskanten att hamna på samma höjd som piP?
RogerGustavsson skrev:verdad skrev:Om det nu är en golvare kommer då diskanten att hamna på samma höjd som piP?
Höjden motsvarar piP med ett 54 cm högt stativ.
Enligt Manifestet, dimension(b*h*d)/Vikt:
pi25: 23*84*28/16,5 kg
pr25: 23*49*32/14 kg
pr19: 23*41*28/13 kg
Ragnwald skrev:IngOehman skrev:Siffrorna bör inte tas på för stort allvar.
Hur ska vi tolka det?
Ragnwald skrev:Hur du det svettigt i verkstan?
Ja, man kan ju tro det - men veta det kan man ju inte göramrGaskill skrev:Fast det är klart, med samma element så borde lådan se ganska lika ut vad gäller den saken.
adzer skrev:RogerGustavsson skrev:verdad skrev:Om det nu är en golvare kommer då diskanten att hamna på samma höjd som piP?
Höjden motsvarar piP med ett 54 cm högt stativ.
Enligt Manifestet, dimension(b*h*d)/Vikt:
pi25: 23*84*28/16,5 kg
pr25: 23*49*32/14 kg
pr19: 23*41*28/13 kg
piP är 33cm hög och pi25 är 84 så pi25 motsvarar piP på ett 51cm högt stativ.
Detta är räknat från golvet till toppen. Sen vet jag inte om placeringen på diskanten från toppen är samma på båda.
paa skrev:mrGaskill skrev: Det gingo lite för kvickt.
Men nu är det ju så att "gingo" är pluralformen av gick, och harmonierar inte med "det".
"Vi gingo", skulle man däremot kunna skriva, utan att någon språkpolis skulle behöva bry sig.
E skrev:Tycker du inte att ditt informerande är litet onödigt och potentiellt
destruktivt för ämnet? (Nyfiken fråga utan att implicera något.)
Mvh E*
mrGaskill skrev:Jag tycker inte som ni. Jag tycker att det är fint när det är korrekt och riktigt och bra. Men smaken... Jag tycker det är dålig smak att säga såna där saker till såna man inte känner. Knasigt. Det är vad det är enligt mig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster