Moderator: Redaktörer
Sanjuro skrev:Utan att lägga några som helst värderingar i det från min sida skulle jag vilja veta vad folk tycker att det finns för högtalare som är lika bra - eller bättre - än Ino fullregister, t ex pi60/pi60s.
JA! Hur kunde jag glömma dem, de kommer extremt nära ino på alla sätt och visNaqref skrev:Morello-1
Sanjuro skrev:Utan att lägga några som helst värderingar i det från min sida skulle jag vilja veta vad folk tycker att det finns för högtalare som är lika bra - eller bättre - än Ino fullregister, t ex pi60/pi60s.
Jag är ärligt nyfiken eftersom jag vill veta vad det finns för alternativ ute på marknaden som är av ungefär samma kaliber.
Betyder 1:an att det bara finns ett exemplar? Vad kostar dom om dom nu är till salu?Naqref skrev:Sanjuro skrev:Utan att lägga några som helst värderingar i det från min sida skulle jag vilja veta vad folk tycker att det finns för högtalare som är lika bra - eller bättre - än Ino fullregister, t ex pi60/pi60s.
Morello-1
Det är första modellen, är en 2:a pågång som är betydligt större, står om dem i någon annan tråd här._Fredrik_ skrev:Betyder 1:an att det bara finns ett exemplar? Vad kostar dom om dom nu är till salu?Naqref skrev:Sanjuro skrev:Utan att lägga några som helst värderingar i det från min sida skulle jag vilja veta vad folk tycker att det finns för högtalare som är lika bra - eller bättre - än Ino fullregister, t ex pi60/pi60s.
Morello-1
_Fredrik_ skrev:Betyder 1:an att det bara finns ett exemplar? Vad kostar dom om dom nu är till salu?
MagnusÖstberg skrev:Nu vet jag inte vad steve1234 har med detta och göra eller varför han omnäms överhuvudtaget - men om tanken var att vara hjälpsam mot honom kanske man skall beakta att han inte är intresserad av fullregister.
Placement:
Approximately 40” from wall,
depending on room properties.
Nahaz skrev:Placement:
Approximately 40” from wall,
depending on room properties.
För Morello-1
Det är inte lite det, 1 meter in i rummet?
Fast iof, lägger man 50k på högtalare så har man nog dispans från frugan redan : ), eller dedikerat rum.
Alexi skrev:Det sa jag också, men konstruktören själv höll inte med.avr7000 skrev:Larsen 8
shifts skrev:För några veckor sedan fanns Von Schweikerts gamla bjässar VR-6 till salu för
rätt lite pengar (30-40k har jag för mig). Vet inte om de finns ute fortfarande,
men de kan säkert klämma ur sig en del också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster