Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:RogerGustavsson skrev:Men av artikeln i MoLt verkar det ha varit ett krav att medelnivån skulle höjas av de inblandade själva....
Det är klart att artisterna vill göra vad köparna vill ha - därför är det ju viktigt att flagga att det finns köpare som vill ha "fulldynamik" också... och i detta fallet blev vi ju hörda!
screen skrev:Betalt & Beställt !
PekkaJohansson skrev:screen skrev:Betalt & Beställt !
Det var snabbt agerat! Annars kommer betalniingsanmodan per e-post när skivan är färdig för leverans!
Med vänlig hälsning
Pekka
n3mmr skrev:Har du fått email från mig med beställning?
n3mmr skrev:PekkaJohansson skrev:screen skrev:Betalt & Beställt !
Det var snabbt agerat! Annars kommer betalniingsanmodan per e-post när skivan är färdig för leverans!
Med vänlig hälsning
Pekka
Han kanske menade att han betalat medlemsavgiften??
Har du fått email från mig med beställning?
PekkaJohansson skrev:n3mmr skrev:Har du fått email från mig med beställning?
Ja. Bekräftelse går under veckan ut till alla som har beställt och angett e-postadress.
Mvh Pekka
Vee-Eight skrev:Pekka:
Kan jag som ickemedlem och som ej var på mässan att beställa ett ex nu?
PekkaJohansson skrev:Personer som är "LTS-medlemmar och närmast sörjande" kan beställa enligt min överenskommelse med Dagge Lundquist. Därför avsatte vi hälften av de 300 skivorna till hifi-mässan. LTS-medlemmar fick ett mejlutskick redan före mässan. Jag har också svarat positivt till Faktiskt-medlemmar som frågat. Vi vill att det här goda exemplet ska spridas till många musikentusiaster! Förhoppningsvis tycker också några skivköpare att det kan vara värt att bli medlem i föreningen och därigenom stödja den här typen av initiativ.
Med vänlig hälsning
Pekka
Nattlorden skrev:Har det kommit ut en ny molt med beställningsuppgifter?
Min postgång är alltid ett par dagar sen... hur beställer man så man inte missar pga slöa brevbärare???
m_persson79 skrev:~10 års "jag-ska-snart-bli-medlem-i-LTS" är över.![]()
![]()
Förde över pengar idag. Främst för MoLT men nu undrar jag om det finns några skivor kvar?
EDIT / OT
Hur många dagar tar det innan man är medlem?
Maccis skrev:Vad krävs för att få tag i denna plattan?
Eller är det försent?
Svante skrev:Full analysis
Almen skrev:Svante skrev:Full analysis
Det är så vackert.![]()
Finns det en tidplan för när man kan förvänta något på hallgolvet?
Almen skrev:Finns det en tidplan för när man kan förvänta något på hallgolvet?
sportbilsentusiasten skrev:Vill bara tacka er som lagt ned tid på dett beundransvärda projekt
Någon som jämfört med en "normal" CDutgåva, antingen genom mätningar eller med öronen?
sportbilsentusiasten skrev:Vill bara tacka er som lagt ned tid på dett beundransvärda projekt
Någon som jämfört med en "normal" CDutgåva, antingen genom mätningar eller med öronen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster