petersteindl skrev:
Ok'rå Celef. Så, nu är det inte 1a april längre. Nu ere dags å bli seriös Sanningen är dramatisk.
MvH
Peter
You made my day!!

//BB
Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:
Ok'rå Celef. Så, nu är det inte 1a april längre. Nu ere dags å bli seriös Sanningen är dramatisk.
MvH
Peter
Ständige herr Steindl! Hur många timmar tror du att du har lagt ner på äggen till dags dato?
profbd skrev:Ständige herr Steindl! Hur många timmar tror du att du har lagt ner på äggen till dags dato?
frågan är ju hur förhållandet är mellan tiden eggen får och tiden forumet faktiskt får?
petersteindl skrev::D Nej inte 217000 timmar. 217000 visningar i trådenHur många timmar jag ruvat d v s lagt ner på äggen vet jag inte men det är alldeles för många, men skam den som ger sig.
MvH
Peter
landa skrev:petersteindl skrev::D Nej inte 217000 timmar. 217000 visningar i trådenHur många timmar jag ruvat d v s lagt ner på äggen vet jag inte men det är alldeles för många, men skam den som ger sig.
MvH
Peter
Å andra sidan skulle du hellre ha lagt ner lite mindre timmar och inte varit nöjd med slutresultatet?
Nej, men om 3 minuter hade räckt och slutresultatet blivit perfekt
sprudel skrev:Peter! Ber om ursäkt men jag mäktar inte att läsa hela tråden på 76 sidor i jakt på det jag söker just nu. Jag är intresserad av dina steg, är det inte klass-D? Vill du precisera mer. ICE-power?
och.... när kommer boken om ljudet och vi?
petersteindl skrev:Igår var jag på konsert och såg Joan BaezKonserten var fantastisk. publiken var 50+ åsså var det en 49-åring där
![]()
Objektivisten skrev:Ni missade väl inte denna?http://svtplay.se/v/2390537/k_special/joan_baez
petersteindl skrev:Han var en stor tillgång och även tjejen som konstant bytte ut hennes gitarr imellan varje låt.
petersteindl skrev:Igår var jag på konsert och såg Joan BaezKonserten var fantastisk. publiken var 50+ åsså var det en 49-åring där
![]()
petersteindl skrev: Han kallades för the bandHan spelade gitarr, ukulele, fiol, banjo och piano. Han var en stor tillgång och även tjejen som konstant bytte ut hennes gitarr imellan varje låt. Antagligen skulle gitarrerna vara välstämda inför varje låt.
hevi skrev:Nä, gitarren som byttes ut var pga att ena guran var trasponerad...
Objektivisten skrev:hevi skrev:Nä, gitarren som byttes ut var pga att ena guran var trasponerad...
Vad menar du, att det satt ett capo på ena gitarren?
petersteindl skrev:
Boken om ljudet vet jag inte när den kommer. Högtalarna kommer först och därefter kommer delar. Det är oerhört mycket information som skall rymmas i denna bok och jag vill helst ha med animeringar vilket innebär att boken måste finnas i elektronisk form.
Ragnwald skrev:petersteindl skrev:
Boken om ljudet vet jag inte när den kommer. Högtalarna kommer först och därefter kommer delar. Det är oerhört mycket information som skall rymmas i denna bok och jag vill helst ha med animeringar vilket innebär att boken måste finnas i elektronisk form.
Boken kommer ut först på engelska, förstår jag?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster