Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Rummet är väl ovässentligt om folk inte ens väljer att slå på förstärkaren - eller inte klarar av det![]()
![]()
![]()
Patrik_B skrev:Jag håller med dig Magnus. Igår hade ungarna råkat pilla på någonting så det inte gick att få bild från PS3an. Och att sitta i menyerna i förstärkaren och leta efter vad som har gått fel gör mig galen.
Så det är för svårt för dig att använda hembioförstärkaren som en centralpunkt i anläggningen? Du kanske är helt oteknisk du med!Nattlorden skrev:Patrik_B skrev:Jag håller med dig Magnus. Igår hade ungarna råkat pilla på någonting så det inte gick att få bild från PS3an. Och att sitta i menyerna i förstärkaren och leta efter vad som har gått fel gör mig galen.
Hur vore det att koppla PS3an i tv:n?
MagnusÖstberg skrev:Så det är för svårt för dig att använda hembioförstärkaren som en centralpunkt i anläggningen? Du kanske är helt oteknisk du med!
Strmbrg skrev:Jag brukar inte trivas så bra bland variabler.

Och du använder alltså inte hembioförstärkaren som en centralenhet för att du inte har HDMI i den eller för att det blir så komplicerat?Nattlorden skrev:På ett ungefär. Fast volymen på tv:n har jag sänkt en gång och det kommer den ihåg.
Hemmabiostärkaren sätter jag på manuellt när jag sätter igång tv:n... sen är den lagom uppbootad till att bytas kanal på när jag är tillbaka i soffan. Så i princip använder jag en - tv:ns.
MagnusÖstberg skrev:]Och du använder alltså inte hembioförstärkaren som en centralenhet för att du inte har HDMI i den eller för att det blir så komplicerat?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster