Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Jag är imponerad av detta bygge! Men, någon som kan tipsa om någon sida
där man kan läsa mer om linjekällor, teorin bakom, hur de fungerar i praktiken
mm, mm. Fick just en tokig idé om att bygga mig ett par, men vet egentligen
inte så mycket om linjekällor. Hur fungerar det t. ex att ha ett par on-wall
linjekällor sittandes ovanför en bänk? Bör elementen vara placerade symmetriskt
i förhållande till örat? Alltså lik bestyckning ovan som under öronhöjd?
Som sagt, tips mottages gärna på sidor som förklarar lite ingående principen
bakom linjekällor.
jonasp skrev:Jag gillar också linjekällorna (8)), men jag tycker nog de är en oslipad diamant. Potentialen verkar enorm dock.
Har du varit här och under kontrollerade former verkligen lyssnat igenom ett stort material på de här nya?Nattlorden skrev:Men så har du inte varit hos mig ännu heller.
MagnusÖstberg skrev:Har du varit här och under kontrollerade former verkligen lyssnat igenom ett stort material på de här nya?Nattlorden skrev:Men så har du inte varit hos mig ännu heller.
Jag kommer gärna hem till dig med vid tillfälle, om inte annat bara för att se de gröna monstrena, men jag njuter mer av ljudet hos Ola än hos Tengil och Lindroos (ser dock fram emot att han blir klar hemma snart)
Nattlorden skrev:MagnusÖstberg skrev:Har du varit här och under kontrollerade former verkligen lyssnat igenom ett stort material på de här nya?Nattlorden skrev:Men så har du inte varit hos mig ännu heller.
Om han inte gjort något nytt sedan de böjda blev klara, ja.
Naqref skrev:Men det har vi.
Nattlorden skrev:Naqref skrev:Men det har vi.
Trevligt, trevligt! Vadförnå't? Elementfiltreringsändringar, eller vad?
MagnusÖstberg skrev:Jamen då har ju Nattlorden och jag i princip lyssnat på olika högtalare
Naqref skrev:Det var koppens nycklar. Jag gissade att de gick till städskrubben och cykeln. Så nu kan han varken cykla eller städa. Vilket verkar passa honom bra (ibland).
Naqref skrev:Det var koppens nycklar. Jag gissade att de gick till städskrubben och cykeln. Så nu kan han varken cykla eller städa. Vilket verkar passa honom bra (ibland).
Fjonkalicious skrev:Är det någon som vet vad jag har lyssnat på hos ordet?
Den gjorde sitt jobbVinylcalle skrev:Ingen som kommenterat Olas nya fina skivspelare heller. Man märker att stockholmare har fel prioriteringar.![]()
MvH Carl
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster