Moderator: Redaktörer
FBK skrev:När ni har nästa möte så stryk mig ifrån medlemslistan då jag hoppar av medlemskapet i GÖK, och varför beror på kommentaren "jag ser inget skäl till att du skall vara medlem här FBK" Det blir liksom konstigt och inte det minsta trevligt att umgås med någon som har en sådan inställning.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... start=3300
Ha det gott!
Mvh Per
FBK skrev:När ni har nästa möte så stryk mig ifrån medlemslistan då jag hoppar av medlemskapet i GÖK, och varför beror på kommentaren "jag ser inget skäl till att du skall vara medlem här FBK" Det blir liksom konstigt och inte det minsta trevligt att umgås med någon som har en sådan inställning.
Ha det gott!
Mvh Per
Tengil skrev:FBK skrev:När ni har nästa möte så stryk mig ifrån medlemslistan då jag hoppar av medlemskapet i GÖK, och varför beror på kommentaren "jag ser inget skäl till att du skall vara medlem här FBK" Det blir liksom konstigt och inte det minsta trevligt att umgås med någon som har en sådan inställning.
Ha det gott!
Mvh Per
Nu är ju inte jag magnusmen just den posten handlade väl om faktiskt, och inte GÖK.
Den kommentaren var väl mer ursprungen ur din förhållandevis svala inställning till faktiskt som företeelse, och inte GÖK. Jag är ju inte medlem i GÖK (även om jag utmanat)
Vh Christer
FBK skrev:Sanny_X skrev:MagnusÖstberg skrev:Ja, jag ser inget skäl till att du skall vara medlem här FBK (och vi har ju träffats) - gör du?FBK skrev:Alexi skrev:är dåligt.
Varför dåForumet är väl till för att alla ska kunna vädra sina åsikter, inom forumets regelverk förstås.
Sedan så tycker jag inte att det är passande med Troll påhopp, och absolut inte ifrån Admin![]()
Ps. Ett tips är att om vissa medlemmar är så oönskade pga oliktänkande så kasta ut dem så slipper du lägga tid på att mobba.
Instämmer helt.
Jaså ni gör inte det, vad mysiga ni är...
Ja, jag är ingen DIY kille, har inte Ino längre ,har inte några av forumets mest hypade prylar, saknar förståelse för att man måste kalla sina meningsmotståndare för Troll osv. Men jag tycker att det finns skäl till att fortsätta att vara medlem ändå, att sedan du och din kompis Sanny X inte anser det säger mer om er som personer än om mig.
Jansson skrev:En undran till ÖGÖKarna i så fall innan Alexi och jag spikar datum.
Är ni sugna på battle i maj eller juni?
Undras eftersom 2-ch håller administrativt möte i juni?
Frågeställningen beror på att jag skulle tycka att det vore väldigt kul om så många ÖGÖKare som möjligt kunde va me´.
Alexi skrev:Jag ska hinna med tre utlandsresor i maj (Grekland, Turkiet och Helsingfors). Så det är slutet av juni som gäller om vi ska köra en helg...
MagnusÖstberg skrev:Ja, grilla fan skall vi!
2-ch skrev:När sommaren infunnit sig så kan vi ta en musik/grill/pilkastning/ölkväll i trädgården, inte bara GÖK-gänget utan även andra. Men då helt utanför allt vad battle heter.
Schull skrev:hade jag varit medlem i GÖK så hade jag hakat på![]()
/L
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 26 gäster