MagnusÖstberg skrev:Bonkas skrev:Visst kan man ranka problemen men då är man ju inne på subjektiva åsikter och testet är ju utformat för att ta det subjektiva ut ekvationen?
Om jag förstått det rätt så skall du sälja steget? Varför vill du det?
Sedan är det så texterna med bedömningarna måste betraktas som syn rekorden subjektiva. Det objektiva finns att finna i mätningar och lyssningsprotokoll, men bedömningar av resultaten - vare sig det är LTS eller Kalle Kanin som fäller dom - är ju en subjektiv bedömning så som jag ser dom.
Slutlig bedömning gör man bäst i att göra själv.
Har anledningen till att jag ska sälja steget någon som helst relevans här? Men ok.. Anledningen är att jag ska börja leka med minidsp och passiva basar. Jag har inte plats med ett slutsteg till så jag behöver en lösning med flera kanaler i ett chassi, dvs ett 4 el. 5-kanalssteg.
Du bemöter inte ett dugg av det jag skriver.. Först beskyller du mig för att inte läsa inläggen.. När jag kan dels bevisa att det är du som inte läser och sedan även ger ytterligare exempel på det kanske en ursäkt kan vara på plats..
Att avfärda XTZ som du gjorde med kommentaren om att vidare dialog är stängd utan att ge exempel på vad det egentligen är som de skrivit som framkallar den typen av reaktion.. Det är riktigt lågt. Jag ser inte heller att någon annan ser det som en befogad reaktion.
Och kommentarer om steget.. Mediokert innehåll.. Vad baserar ni det på? Morello, som väl är den som har den största kunskapen här vad gäller den typen av bedömningar, har inte precis kommit med klagomål.. Anders P som skrev det, har du dissekerat steget och jämfört med andra eller snackar du bara skit?