Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Hur många i56 har du monterat?DVD-ai skrev:Det ser riktigt ut
Just i56 ? = 0st
Men många andra Inosar så man vet hur "tänket går" och jag vet dessutom hur filtret är uppbyggt. Men annars har jag ritning till filtret på i56 att utgå från om något skulle vara oklart...
Hur kommer det sig att du har ritning till i56 filtret om du inte har köpt dem själv?
MagnusÖstberg skrev:DVD-ai skrev:MagnusÖstberg skrev:Hur många i56 har du monterat?DVD-ai skrev:Det ser riktigt ut
Just i56 ? = 0st
Men många andra Inosar så man vet hur "tänket går" och jag vet dessutom hur filtret är uppbyggt. Men annars har jag ritning till filtret på i56 att utgå från om något skulle vara oklart...
Hur kommer det sig att du har ritning till i56 filtret om du inte har köpt dem själv?
Nicke skrev:Glömde en liten detalj,ni som tänker bygga I56òr,limma INTE fast den mellan stora spolen för då går den inte igenom filter luckan,håll den lös o limma innanför högtalaren....hett tipps ; )
subjektivisten skrev:Ni som vet, vad är det för skillnad på en 250 VAC säkring och en 250 VAC/DC säkring? Just på den står det även rörsäkring.
Ragnwald skrev:Snabbare än vad?
bakerman22 skrev:Hmm.. På dom nya säkringarna jag köpte står det att dom är snabba...?
Betyder det för att det finn risk för att dom går ännu snabbare då...?
hevi skrev:I praktiken vette fan om ens säkringstillverkarna vet vad skillnaden är...
bakerman22 skrev:Hmm.. På dom nya säkringarna jag köpte står det att dom är snabba...?
Betyder det för att det finn risk för att dom går ännu snabbare då...?
KarlXII skrev:Såja, nu är det städat.
Om det är någon som vill prata självmord istället görs det med fördel i den här tråden.
phon skrev:Guldläge för jämförande lyssning.![]()
Är skillnaden hörbar när man målar glasröret med blå tuschpenna?
phon skrev:Guldläge för jämförande lyssning.![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster