Moderator: Redaktörer
planetaryice skrev:Funderar på konstruktionen av lådan till Pip. Om inte jag har tolkat det hela fel så fattar jag det som om att baffeln är på 16 mm samt resterande 12 mm. Är inte i det i smalaste laget? Även för en låda på endast 10.8 liter så känns 12 mm lite väl tunt. Speciellt då det pratas om hur djupt ned i basen Pip ska gå.
Hetsporren skrev:PS: Skoda Fabia är dessutom lätt att stava till...
Hetsporren skrev:Hm, jag vet inte hur man skriver såna där tecken, kan inte
ens göra ett tyskt y. Således måste jag skriva Munchen...
Christer_Tamm skrev:planetaryice skrev:Funderar på konstruktionen av lådan till Pip. Om inte jag har tolkat det hela fel så fattar jag det som om att baffeln är på 16 mm samt resterande 12 mm. Är inte i det i smalaste laget? Även för en låda på endast 10.8 liter så känns 12 mm lite väl tunt. Speciellt då det pratas om hur djupt ned i basen Pip ska gå.
Varför den ser ut som den gör vet jag inte, men det är förmodligen ingen slump eller något som konstruktören inte tänkt på.
Mr_Ekan skrev:Kan du köra 10 mil (Smålandsstenar) så kan vi ordna detta.
Kan du köra 10 mil (Smålandsstenar) så kan vi ordna detta.
Vh
Jönköping? Har ett par piP i Huskvarna.... Dock ingen bra demomöjlighet. Ljudanläggningen är ganska provisoriskt ihopslängd. Rättvisande demo av piP utan subbas kan jag inte ge. Nu tvingas jag köra piP ute i rummet och då fattas lågbasen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster