boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.

Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
steveo1234 skrev:jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
Lämna inte herrarna ensamma med elementet. Då kanske du får silikongucka på talspolen efteråt...
steveo1234 skrev:jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
Lämna inte herrarna ensamma med elementet. Då kanske du får silikongucka på talspolen efteråt...
bakerman22 skrev:steveo1234 skrev:jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
Får man inte skriva SPERMA...?
boom skrev:bakerman22 skrev:steveo1234 skrev:jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
Nä men hu vilket språk du skriver bagarn man blir nästan lite röd om kinden.
bakerman22 skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:steveo1234 skrev:jonasp skrev:boom skrev:Sen har jag 2 herrar som vill dregla lite över dom i morgon så jag fick köpa en stor rulle industri papper.
Nä men hu vilket språk du skriver bagarn man blir nästan lite röd om kinden.
Ja...? Dom som kommer lär ju sitta och smårunka lite på elementen...
Det skulle jag göra...![]()
DVD-ai skrev:48st SLS 10" i 42 liter lådor med 50% gullfiber Q= ca 0,6 Mmmm![]()
litet och smidigt system
nadifierad skrev:DVD-ai skrev:48st SLS 10" i 42 liter lådor med 50% gullfiber Q= ca 0,6 Mmmm![]()
litet och smidigt system
Vem har ett sånt?
steveo1234 skrev:nadifierad skrev:DVD-ai skrev:48st SLS 10" i 42 liter lådor med 50% gullfiber Q= ca 0,6 Mmmm![]()
litet och smidigt system
Vem har ett sånt?
Någon som bara helt maniskt ÄLSKAR att bygga lådor i MDF.
nadifierad skrev:steveo1234 skrev:nadifierad skrev:DVD-ai skrev:48st SLS 10" i 42 liter lådor med 50% gullfiber Q= ca 0,6 Mmmm![]()
litet och smidigt system
Vem har ett sånt?
Någon som bara helt maniskt ÄLSKAR att bygga lådor i MDF.
Länk?
DVD-ai skrev:Ne det va bara vad Timpolanen skulle ha sagt om han va med i tråden
Han Ääälskar att maniskt bygga lådor i MDF...
DVD-ai skrev:Det va lite på skoj
nadifierad skrev:DVD-ai skrev:Det va lite på skoj
När det gäller bas, så skojar man inte med Boom!![]()
Fast nu skojar jag lite