Moderator: Redaktörer
Du är alltså förhållandevis normalNicke skrev:Då låter det ju ännu skojigaredock inget för mig pga platsbrist.
Komorok skrev:Japp och att jag vinner på lotto. Det här är nog ca fem, sex år i framtiden
gissar jag.
subjektivisten skrev:Komorok skrev:Japp och att jag vinner på lotto. Det här är nog ca fem, sex år i framtiden
gissar jag.
Vad ska du ha under tiden då?
DVD-ai skrev:Hur långt kommet är lillrummet ?
Nicke skrev:Det där låter skojvet du hur mycket InfraY-6 pumpar??? (som jämförelse liksom)
subjektivisten skrev:Frågan är hur man ska driva 60 liter! Redan med Ino Y-6 så fick Nicke problem med slutsteg.
Komorok skrev:Hur var det nu?
Ett 15"-element med 25mm slag, en väg, skulle bli rätt bra för detta system.
Och vips så är jag tillbaka på ruta ett.16 st 15-"are tack.
Komorok skrev:@Steveo1234: Nej, jag har inte hört ett sådant system. Det lär väl inte varit
någon som varit så bäng att han/hon byggt något liknande i Sverige? Men det
är ok. Någon måste bli den förste. Och får jag själv möjlighet, så gör jag detta.
Komorok skrev:subjektivisten skrev:Frågan är hur man ska driva 60 liter! Redan med Ino Y-6 så fick Nicke problem med slutsteg.
Jag tänkte rent spontant driva mitt system med sisådär åtta moddade NAD208.
(Moddade? Ja, det går väl att sänka den undre gränsfrekvensen på dem?)
Om inte det fungerar så får jag väl hitta något annat. Men den effekten är rätt
lagom till Lambda-elementen.
Komorok skrev:Ungefär på detta siktar jag. Jag lär aldrig nå dit, men det är ett mål.
Ragnwald skrev:Men hur var det nu?
En äkta infrabasförstärkare ska ju gå spikrakt ner till 1Hz, för att inte ställa till med olägenheter.
Men det fordrar ju slaglängd hos elementen för att slippa obehagliga bottningsbonkar.
bakerman22 skrev:Var sätter EP2500 stopp...?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster