Dom med en "sämre" port och allmänt billigare lådor, jag är sjukligt sugen på pY-4 men har absolut inte råd med standard versionen, har egentligen knappt råd med snik versionen heller men man får ta sig råd !
Jag vet att det är vad jag vill ha, så jag tänker inte ta några snedsteg utan jag går på det jag vill ha i stället !
Y2 snik med låda, rå MDF. 17000kr
Y2 Vanliga: 19500kr
för Y4 blir det ju 5000kr som jag sparar på att välja snik, pengar som behövs till drivning av modulerna sedan e jag pank...
Då är i alla fall min ljudbudget totalt maxbelastad för Lååång tid framöver, och tillåter alltså inte direkta merköp.
Att bygga lådor själv känns inte som något allternativ, det skiljer dock så mycket som sammanlagt 8000kr (13000kr utan lådor för snik) med eller utan lådor
sjukt mycket pengar... men jag har varesig grejer, tålamod eller lust att bygga lådor... det e trist att göra helt enkelt.
men vi får se, kanske jag tar vettet till fånga och bygger lådor, får ta hjälp helt enkelt !
Men, allt detta kräver ju (SOM VANLIGT!) ett nytt boende, jag söker och söker men får inget
Nu får jag ta och sparka mig själv i ärslet och börja ringa runt och vara en jobbig jävel, så att jag får något !
Men oavsett, hur lång tid kan det ta efter att man beställt, snik versionen borde ju gå förhållandevis snabbt att få ?!
Jag kan ju nämligen INTE använda dom i mitt nuvarande rum, dom får inte plats...
och köper jag utan lådor så borde ju det vara 0 leverans tid då han har allt i lager övrigt i lager ?