Moderator: Redaktörer
n3mmr skrev:byggnaders stabilitet?
CJNE skrev:Hörlurar och hörlursförstärkare!
Almen skrev:E: Jag har Cyrus 7 som jag tycker låter väldigt bra, och är intresserad av att se ett test på ersättaren 8:an. Det stod inget i frågeställningen om att det skulle vara ett visst antal Watt/krona på förslagen.
Edit: Håller med om att Mozart-inspelningen var väldigt intressant. Sugen på att köpa både den och den i artikeln nämnda kvintettinspelningen, gammal klarinettist som jag är.
Jo, det verkar behövas ett rejält test av transparanta kablar, här är det någon som söker en stram strömsladdaudiofila stickproppar
Vill köpa en bra nätkabel med ett kallt stramt ljud.
Jag med. Hoppas det kommer under 2007!BengtO skrev:Jag skulle vilja se tester på storsäljande produkter som det inte står Denon på.
Tror en policy är att inte testa produkter man på förhand kan dömma ut, och dessutom att bara redovisa produkter som är köpvärda. Vi får se vad som händer under 2007!phon skrev:Jag skulle ju gärna vilja se en test. Eller flera, typ alla då.
Har aldrig sett nån test av LTS, har bara sett nån rek lista på grejor. Det jag i första hand vill se är testresultaten från det som inte hamnar på rek-listan.
Antagligen vet jag bara inte var jag skall leta efter testresultaten, kan nån peka?
Nattlorden skrev:Extreme hifi makeover hemma hos någon klentroende?
Prozac skrev:Jag skulle vilja vilja se ett test av de "nya" sätten att lagra och lyssna på musik, Sqeezebox, Sonos, Olive etc etc. Användbarhet, ljudkvalitet...
Thomas_A skrev:Ett inköp och test av skivan K622 vore MYCKET intressant.
http://www.stereophile.com/musicrecordi ... index.html
phloam skrev:Nattlorden skrev:Extreme hifi makeover hemma hos någon klentroende?
Extremt bra idé![]()
Sen har vi då... ""Du är vad du lyssnar på", en skivkritiker som går igenom samlingen och förödmjukar en normal skivkonsument....
"From Hell" - Hifi-versionen
Edit: "Här har du ditt hifi-liv" Och in kommer..... en Sharp-combo med spånskivehögtalare från 82! Vad i helvete tänkte du då? *allmänt skratt*
p.s. Håller med Prozac, inkludera mp3-spelare också
Hetsporren skrev:Jag skulle vilja se en testduell mellan Toyota Aygo, Peugeot 107 och Citroën C1...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster