Moderator: Redaktörer
UrSv skrev:RogerGustavsson skrev:Vad sitter det för chip i den där? Smutt är det i alla fall.
En vild gissning är LM3886TF...
Naqref skrev:Vi är ju inte största vänner av onödiga kablar så de ska hållas obefintliga eller åtm korta.
RogerGustavsson skrev:UrSv skrev:RogerGustavsson skrev:Vad sitter det för chip i den där? Smutt är det i alla fall.
Det tänkte jag också men 50 W i 8 Ohm klarar de väl inte?
HolographicAudio™ skrev:En sak är säker, våra produkter är och kommer att förbli "made in Sweden" (för att inte säga "made in Småland".)
paa skrev:Är det stålkontakter på dom, hur funkar det?Naqref skrev:Vi är ju inte största vänner av onödiga kablar så de ska hållas obefintliga eller åtm korta.
RogerGustavsson skrev:UrSv skrev:RogerGustavsson skrev:Vad sitter det för chip i den där? Smutt är det i alla fall.
Det tänkte jag också men 50 W i 8 Ohm klarar de väl inte?
Naqref skrev:paa skrev:Är det stålkontakter på dom, hur funkar det?Naqref skrev:Vi är ju inte största vänner av onödiga kablar så de ska hållas obefintliga eller åtm korta.
Vet inte om det är stål men jag misstänker att de inte är det.
Wolfie skrev:Wolfie skrev:Så back to subject då...
Lasse inom vilken tidsram kan man (eller kvinna) tro sig se 400 W steget på marknaden?
Om nu någon sådan är satt alltså...
Citerar mig själv lite...
JAT skrev:Fasen vilken bra kväll detta blev. För en stund sedan kom en spännande leverans iform av en AMP-17![]()
Skall bli riktigt kul att testa den mot mina Sentec PA9:or.
RogerGustavsson skrev:JAT skrev:Fasen vilken bra kväll detta blev. För en stund sedan kom en spännande leverans iform av en AMP-17![]()
Skall bli riktigt kul att testa den mot mina Sentec PA9:or.
Har du gjort den jämförelsen nu? Kom du i så fall fram till någon skillnad?
jonasp skrev:jonasp skrev:
PS. Sa jag att ni måste uppdatera hemsidan!? DS
Hmm, jo alltså...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Ogjort och 15 gäster