Moderator: Redaktörer

MagnusÖstberg skrev:Prova Biltemas primer nästa gång om du har en sådan butik i närheten.
MagnusÖstberg skrev:Prova Biltemas primer nästa gång om du har en sådan butik i närheten.
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Se där, bra med skillda erfarenheter.
Berätta om dina.
Jag snappade upp tipset här på forumet av flera och efter det har jag inte vänt tillbaka.
pollyfilla spackel är nog det bästa som jag har använt.
MagnusÖstberg skrev:Se där, bra med skillda erfarenheter.
Berätta om dina.
Jag snappade upp tipset här på forumet av flera och efter det har jag inte vänt tillbaka.
bomellberg skrev:MagnusÖstberg skrev:Prova Biltemas primer nästa gång om du har en sådan butik i närheten.
-1
Jag testade efter ditt tips, men har därefter funnit vanligt spackel vara överlägset.
paa skrev:bomellberg skrev:MagnusÖstberg skrev:Prova Biltemas primer nästa gång om du har en sådan butik i närheten.
-1
Jag testade efter ditt tips, men har därefter funnit vanligt spackel vara överlägset.
Men spackel och primer är ju två olika saker, jag behöver båda.
Polyfilla är f.ö. ett fabrikat, och inte en produkt.
Vilken av deras produkter menar ni är bra, och var köper man lämpligen det?
paa skrev:Tvåkomponents har ofta problemet att det blir för hårt, så det inte går bra att slipa ner flush med MDF-skivorna.
zapanasta skrev:Nu har jag hunnit lyssna på modulerna några dar,måste säga att jag är jättenöjd med dom![]()
Jä va djupt dom verkar gå,kör man testtoner som man inte hör så märks det att det är liv i dom för det bara skramlar härinne.
Det är väl ljudtrycksförmågan som är lite begränsad,men iom att jag kör dom seriekopplade till ett monosteg så räcker det till och blir över härinne.
Dom kan då spela så hela hyreslängan vibrerar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster