Moderator: Redaktörer
Laila skrev:Gissar att det kan ha med "Jakobs stege" att göra . .
rätta mig gärna om jag tatttet fel . . . .
bredin_MKII skrev:
Kommer inte ihåg så mycket om detta steg, har för mig att det användes i någon biograf förr i tiden. Riktigt stort är det iaf!
bredin_MKII skrev:bredin_MKII skrev:Kommer inte ihåg så mycket om detta steg, har för mig att det användes i någon biograf förr i tiden. Riktigt stort är det iaf!
"Top driver amp is AL4 in screen mode driving 300B, which then drive the RCA MI9355 push pull 845 booster amps below. These were created for the Fantasia Disney project in the late 1930's. Single ended driver stage into push pull output. One solution for achieving detail and power. "
meanmachine skrev:
Har du en bra nätkabel? Det är ju viktigt serrö..
Helst blå de är mer luftiga är de röda som är lite instängda.. Extra noga denna vecka..
phloam skrev:Kolla min nya PC, köpte den billigt på Blocket! 500 spänn, killen som sålde kunde inte hitta cd-luckan
Bladelius Beowulf 450W mono
meanmachine skrev:Luxman M-6000 är en av mina historiska favoriter.
2x380w och 58kg såldes 12st endast i england för attvisa på hur ovanligt detta steg är.
Harryup skrev:Bidrar med McIntosh MC3500 källa oestex.com
350W RMS continuous. 500W RMS Maximum.
MANUFACTURE:
Sold from 1968-1971.
1971 retail price USD$1099.00
petersteindl skrev:Jag trodde beteckningen var 2300 eller 2301, men det stämde inte in.
Flint skrev:Ja det börjar bli dacks att kika på ett klass-D-slutsteg snart. Är sugen på att köpa ett par moduler av något slag och en nätdel och tota ihop något halveget. Rekommendationer med vidhängande motivationer mottages som vanligt vördnadsfullt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster