Harryup skrev:MagnusÖstberg skrev:Harryup skrev:Ok, känns som om du kommer få mycket att göra framöver.....
Jag gillar inte heller när personliga åsikter framförs på ett sådant sätt att andra kan uppfatta det som verifierade fakta.
Det skulle ta offantlig tid att lära sig vilka som återkommande gör på det viset, varför det är bättre att alla slutar formulera sig så.
Risken är att felaktigheter sprids och cementeras. Det vore väl tråkigt?
Richard vet jag skriver lite objektivt ibland och det har jag påpekat själv men jag har aldrig bedömt det har skrivit som irrelevant.
Däremot så har mycket framförts som objektivt och som forskningsresultat utan att det någonsin krävts att det skall verifieras. Varför denna skillnad?
Annars så håller jag med dig i princip men tycker att man kan stanna vid att vara en aning bitsk med glimten i ögat. Värre än så behöver man inte ta i även om det kan vara svårt att överföra känslor i ett forum. Smileys funkar inte alltid heller.
mvh/Harryup
Att påstå att någon sagt något irrelevant är alltså den grövsta av alla skymfer?
Jag är tydligen både aggressiv, saknar social kompetens, ljuger och har svårt med läsförståelsen bara för att jag haft oförskämdheten att yppa detta ord?