Moderator: Redaktörer
prolinn skrev:Man byter pickup när den gamla är utsliten eller om man vill ha en bättre.
meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
För att det är kul! Det är en hobby i sig att leka runt med apparater och prylar.
mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
För att det är kul! Det är en hobby i sig att leka runt med apparater och prylar.
Jag tror att det ligger närmast sanningen.
meanmachine skrev:mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
+1 och även om Invgas svar är det bästa så sällan det mest rådande just på grund av ovan som strider lite.
mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
steveo1234 skrev:mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
Konstigt är att det ses som "fult" att tycka att apparater är kul. Varför försöker forumiterna att snacka bort det faktum när de spenderar timtal på ett forum som faktiskt.se där praktiskt taget alla delforum handlar om teknik, apparater och prylar. Skumt det där.
Tag ett steg framåt, erkänn för er själv och andra att ni gillar båda musik/film och teknik. Jag är föst:
"Hej, mitt namn är Steveo och jag gillar prylar!"
Gruppen: "Hej Steveo!"
steveo1234 skrev:mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
Konstigt är att det ses som "fult" att tycka att apparater är kul. Varför försöker forumiterna att snacka bort det faktum när de spenderar timtal på ett forum som faktiskt.se där praktiskt taget alla delforum handlar om teknik, apparater och prylar. Skumt det där.
Tag ett steg framåt, erkänn för er själv och andra att ni gillar båda musik/film och teknik. Jag är föst:
meanmachine skrev:steveo1234 skrev:mx skrev:steveo1234 skrev:meanmachine skrev:Vad är det man söker så frenetiskt. Se detta som en filosofisk fråga. Jag ser mest jämt på begmarknaden och i mitt eget liv. Inte är det alltid för att jag tror att saker skall bli så mycket bättre som jag söker nya lösningar. Det mesta är ju steg åt sidan i stället för uppåt. En del verkar ändå drivas av hysteri. man säljer en sak köper en annan säljer den ytterligare nya saker.
Strmbrg skrev:Men, det går ju faktiskt att bli mer tillfreds (om man nu vill det, och alltså inte nöjer sig med att man redan är tillfreds...) genom att bättre uppskatta det man redan har också.
mx skrev:Men det är nog sant faktiskt. När jag slutade koncentrera mig på anläggningen
och började fokusera på musiken igen, så slutade jag även bry mig så mycket
om anläggningen.
Det börjar nog som ett musikintresse som sedan övergår i prylmani!
meanmachine skrev:mx skrev:Men det är nog sant faktiskt. När jag slutade koncentrera mig på anläggningen
och började fokusera på musiken igen, så slutade jag även bry mig så mycket
om anläggningen.
Det börjar nog som ett musikintresse som sedan övergår i prylmani!
![]()
Rätt typiskt. Man är som en missbrukare..
Det är tusan med renhårigt att vara Knarkare. Tja vad går du på? Lätt pinsamt.. Jag går på hifiprylar
roggaro skrev:Strmbrg skrev:Men, det går ju faktiskt att bli mer tillfreds (om man nu vill det, och alltså inte nöjer sig med att man redan är tillfreds...) genom att bättre uppskatta det man redan har också.
först så går det upp så går det ner.. så går de upp![]()
inget elakt menat för allt i världen
meanmachine skrev:Du har gjort mig sugen på Bang Olufsen.. Fy dig. . Hade just bestämt att INTE köpa mer saker i år.. och ja jag sakar helt impuslkontroll..
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 29 gäster