Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Riktigt dålig, tyvärr. Enda den klarar är att peta ur sig mycket bas för att vara en liten låda. Och vill man ha den kombinationen så väljer man hellre en sunfire.
Min NHT SW2P som kostade en tiondel spelar mycket mer hifimässig bas. Tror du kan få 2-4 bättre AudioPro-modeller för samma pris också.
mx skrev:Hjälper det med två stycken?
Nattlorden skrev:mx skrev:Hjälper det med två stycken?
Grundproblemet är detsamma, men det kanske går att spela tyst på två utan att disten sticker uppåt. Tjugo kanske är lämpligare. Eller välja något annat.
mx skrev:Har du lyssnat något på den eller bedömer du den baserat på specifikationerna?
Nattlorden skrev:mx skrev:Har du lyssnat något på den eller bedömer du den baserat på specifikationerna?
Har lyssnat i butik. Tackade och gick efter mindre än 2 min.
mx skrev:meanmachine skrev:Jag tycker den är bra.
På vilket sätt tycker du att den är bra?
meanmachine skrev:mx skrev:meanmachine skrev:Jag tycker den är bra.
På vilket sätt tycker du att den är bra?
Tyckte den var lät bra när jag hörde den. Den är otroligt kraftfull och går att lämpa kanonfint på musik. När jag hörde de lilla stativarna med den subben kördes en livekosert med Phill Collins och det lär ju helt enkelt skitbra. Men det är klart jag har den erfarenheten och den är en isolerad händelse..
steveo1234 skrev:
Ingen aning. Det beror ju subjektivt på vad du tycker är bra. Rent objektivt däremot så har jag mycket svårt att se att den skulle kunna återger bassignaler. Bara baserat på utseendet.
mx skrev:steveo1234 skrev:
Ingen aning. Det beror ju subjektivt på vad du tycker är bra. Rent objektivt däremot så har jag mycket svårt att se att den skulle kunna återger bassignaler. Bara baserat på utseendet.
Det skulle vara trevligt med lite mätningar, men jag hittar inga sådana.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 25 gäster