Moderator: Redaktörer

KarlXII skrev:Så ni menar alltså att de obehandlade mdf- och spånplatteväggarna i lådan skulle stå och "flåsa med", och förstöra ljudet hörbart?
Kanske bäst att även ha foliehatt så det inte kommer intergalaxiär strålning och stör stereobilden också.
Det läcker såklart.boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Spån läcker också, men jag har iallafall använt 4mm björkplywood just som ytbehandling - men det är klart, den limmades ju fast
Och vad händer när man limmar 2 bitar mdf mot varandra.
MagnusÖstberg skrev:Det läcker såklart.boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Spån läcker också, men jag har iallafall använt 4mm björkplywood just som ytbehandling - men det är klart, den limmades ju fast
Livsfarligt!
MagnusÖstberg skrev:Det läcker såklart.boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Spån läcker också, men jag har iallafall använt 4mm björkplywood just som ytbehandling - men det är klart, den limmades ju fast
Livsfarligt!
Livsfarligt!
DanNorman skrev:Här är intressant info om hur tätt MDF är. Nån påpekade det här användningsomdrådet tidigare i tråden.
http://www.bestwoodworkingrouters.com/CNCrouterTable/cncVacuumTable-MDFsuctionTable.shtml
Ragnwald skrev:Det läcker som ett såll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster