Moderator: Redaktörer
Svenn3SaataN skrev:Det är en här i trakterna som ska sälja sitt Rotel RB-985MK II. Han vill ha 1000kr, om du vill kan jag köpa det till dig och skicka det
RogerGustavsson skrev:Svenn3SaataN skrev:Det är en här i trakterna som ska sälja sitt Rotel RB-985MK II. Han vill ha 1000kr, om du vill kan jag köpa det till dig och skicka det
Det är jag intresserad av!
DVD-ai skrev:RogerGustavsson skrev:Svenn3SaataN skrev:Det är en här i trakterna som ska sälja sitt Rotel RB-985MK II. Han vill ha 1000kr, om du vill kan jag köpa det till dig och skicka det
Det är jag intresserad av!
ja jätte bra pris !
och ett trevligt steg![]()
synd att jag inte har någon nytta av den...![]()
Men bra att du har det !
DVD-ai skrev:aja misstänkt3 det va så du m3nad3![]()
Jo det e något du får ta med Svenn3satan![]()
M3n han e ju en satans Sv3nn3 så man v3t ju aldrig...
DVD-ai skrev:Haha, va ?!![]()
Skulle jag, Pffff.....![]()
![]()
Jag kommer att ha 4st krympta profundusX moduler, dom kommer att vara i profundusP storlek ch prestera typ identliskt, går att spela lite högre med dock, men inte högre och med bibehållen ljudkvalitet utan med kvantitat blir det då![]()
Så det blir ju som profundusP-4 fast med extra headroom för tillfällen när dte skulle behövas.
Och dessutom med möjligheten till att bygga bänk och köra dom till full storlek profundusX-4
DVD-ai skrev:Neee, jag har inga moduler idag![]()
utan det blir köpa moduler bara
spuj skrev:Används ett visa får man i skrivande stund betala 6,62 kr för 1 usd, med swedbanks avgift på 1,5%.
VISA exchange rates
RogerGustavsson skrev:spuj skrev:Används ett visa får man i skrivande stund betala 6,62 kr för 1 usd, med swedbanks avgift på 1,5%.
VISA exchange rates
Gjorde ett köp igår och det var just den kursen som gavs. Dock var det 2.6% över den aktuella växelkursen. Fast jag har ingen aning om i vilket ögonblick kursen sätts.
DVD-ai skrev:sitter med fingret på "köp knappen" nu...![]()
DVD-ai skrev:sitter med fingret på "köp knappen" nu...![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster