Moderator: Redaktörer
zapanasta skrev:då hade ju nöjet att prova sig fram varit borta i stället
Nattlorden skrev:zapanasta skrev:då hade ju nöjet att prova sig fram varit borta i stället
Ja, finner man nöje i sådant så är det ju en bra idé. Själv irriterar jag mig mer på att jag inte hittade rätt snabbare...
zapanasta skrev:Klart detMen med min begränsade ekonomi så får man ta chansen när den dyker upp, fick ex dessa basar för halva nypriset trots att dom är helt nya
(en som hade haft dom liggandes i kartong ett par år)
Hade jag haft en fet plånbok så hade jag köpt grejer som jag varit nöjd med direkt,men då hade ju nöjet att prova sig fram varit borta i stället.mvh...
zapanasta skrev:Passade på nu för grannarna var borta+att dom håller på med gräsmattorna och väsnas med diverse maskiner..
Hoho,va dom spelarDetta blev inget annat än kanoners,låtar med mkt djupbas neråt 20hz sätter hela lägenheten i gungning och det låter dessutom bra
Nefilim skrev:zapanasta skrev:Passade på nu för grannarna var borta+att dom håller på med gräsmattorna och väsnas med diverse maskiner..
Hoho,va dom spelarDetta blev inget annat än kanoners,låtar med mkt djupbas neråt 20hz sätter hela lägenheten i gungning och det låter dessutom bra
Kul! Då är det även läge för en sådan här snart då, så blir det ännu bättre.
steveo1234 skrev:zapanasta: Vilken korrigeringstabell har du använt dig av för radioshack´en ?
zapanasta skrev:steveo1234 skrev:zapanasta: Vilken korrigeringstabell har du använt dig av för radioshack´en ?
Ingen alls,bara läst av resultaten.
zapanasta skrev:Står ingenstans på den va det är för märke,men knäppte ett kort så nån kanske vet![]()
zapanasta skrev:Uppskattar att du hjälper mig,men jag hittar inget på den sidan. Min engelska är inte va den borde varit...
zapanasta skrev:tack så mkt steveoKompensationstabell för denna mätare här.Men ska det inte vara +?
10.0 -22.09
11.2 -19.25
12.5 -16.83
14.0 -14.69
16.0 -12.66
18.0 -10.61
20.0 -9.05
22.4 -7.64
25.0 -6.49
28.0 -5.33
31.5 -4.41
35.5 -3.61