boom skrev:DVD-ai skrev:boom skrev:DVD-ai skrev:boom skrev:DVD-ai skrev:adzer skrev:DVD-ai skrev:Men alldeles för klent...
det ska vara "smutt" men jag gilalr att ha ordentligt med effekt, så att man alldrig behöver vara nära klippgränsen oavsett
Ja alla har olika krav.
Har dock svårt att se att 125w inte skulle räcka till i6. Till i16s däremot kan jag förstå att man vill ha mer.
Ja, det räcker säkert jätte bra med 125w 8ohm till i6 men det beror på vad man spelar
Idag körde jag lite på riktigt och med dubstep av inte så bra kvalitet så tände jag ganska många dioder, var nog 100w i alla fall och då finns det musik som kan vara kul med med dynamik.
Varför mäter du inte hur mycket växelström som går ut i stället för att tro hur många watt som används .
För att jag inte har behovet... Skiter fullkommligt och heligt i det
Bara jag vet att det inte kan klippa är jag nöjd och stegen vill jag ha inför eventuella framtida dumheter...
Kan vara bra att ha lite effekt då redan färdigt
Men om man ska utgå från vad Emotiva själva sagt när jag frågat så har jag utnyttjat ca 100w.
Jojo tron blir helig
?!?!
Tyvärr så är det bara att läsa vad du skriver i andra forum och det man läser så börjar man att undra ?
Ja jag vet att du gör det, och att vissa andra personer inte kan tänka/ se klart och tolkar mig på det viset.
Har för länge sedan givit upp förhoppningen om att göra något åt det och bryr mig helt enkelt inte längre så var god och håll sådana här kommentarer för dig själv i fortsättningen så att jag slipper se dom.
Låt mig utöva min hobby så som jag vill göra och acceptera att jag inte bryr mig det minsta om hur ni utövar eran. Förutom att bla, du har en hel del roliga projekt på gång för det mesta, som jag tycker är KUL och följer med positiv ton och intresse.
knasigheterna som har ägt rum på ett annat forum har inte med Ino att göra, vilket folk förstått om folk läser mina inlägg i stället för att tolka sönder dom in till ingenting.
Utan det har med min och en annan person att göra, men ingen i stort sett fattar detta, några få som faktiskt läser det jag skriver utan att hålla handen framför...

Men denna typen av OT har jag total 0 tolerans av i mina egna trådar så vi lämnar detta här och nu och tråden ska fortsätta på sitt ursprungliga ämne.