Moderator: Redaktörer
Nune skrev:Alltså jag menar inte köpesubbar, mer att element och liknande ska vara tillgängligt för alla. Inte att man måste ha massa skumma kontakter i långa svarta skinnrockar för att få bra priser eller element som fanns när farfar va grabb.
steveo1234 skrev:Nune skrev:Alltså jag menar inte köpesubbar, mer att element och liknande ska vara tillgängligt för alla. Inte att man måste ha massa skumma kontakter i långa svarta skinnrockar för att få bra priser eller element som fanns när farfar va grabb.
Tja, några ideer är att bygga STORT med 4*AE IB 15", eller bara lagom stort med 4*AE AV 15" eller litet med 4*Peerless XLS 12"
Välj själv
Plugga dem, kör med 4 st och kompensera med LT. Det räcker sjukt långt.Komorok skrev:Det är väl en xxls12 i en sådan bas o jag minns rätt och de borde nog trivas
bra i en 140-literslåda. Vad jag minns så har XTZ skrivit att de inte vågade
göra lådan större för att den skulle bli osäljbar. Jag tror de har gissat rätt
tyvärr.
MagnusÖstberg skrev:Plugga dem, kör med 4 st och kompensera med LT. Det räcker sjukt långt.Komorok skrev:Det är väl en xxls12 i en sådan bas o jag minns rätt och de borde nog trivas
bra i en 140-literslåda. Vad jag minns så har XTZ skrivit att de inte vågade
göra lådan större för att den skulle bli osäljbar. Jag tror de har gissat rätt
tyvärr.
Schull skrev:Stranne skrev:Jag har 4 st SLS12 i små slutna lådor.
Hur stora lådor? har ett liknande system så jag blev nyfiken.
/L
Nune skrev:steveo1234 skrev:Nune skrev:Alltså jag menar inte köpesubbar, mer att element och liknande ska vara tillgängligt för alla. Inte att man måste ha massa skumma kontakter i långa svarta skinnrockar för att få bra priser eller element som fanns när farfar va grabb.
Tja, några ideer är att bygga STORT med 4*AE IB 15", eller bara lagom stort med 4*AE AV 15" eller litet med 4*Peerless XLS 12"
Välj själv
4st 15" med lådor för 12000kr låter riktigt prisvärt!! Vart hittar man dom elementen?
Nune skrev:Nune skrev:steveo1234 skrev:Nune skrev:Alltså jag menar inte köpesubbar, mer att element och liknande ska vara tillgängligt för alla. Inte att man måste ha massa skumma kontakter i långa svarta skinnrockar för att få bra priser eller element som fanns när farfar va grabb.
Välj själv
4st 15" med lådor för 12000kr låter riktigt prisvärt!! Vart hittar man dom elementen?
Bump
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster