Moderator: Redaktörer
Claes skrev:Men med min fråga avsåg jag inte konstruktion av ljudutrustning.
Claes skrev:
Skälet till att jag hänvisar till annan plats i stället för att besvara din fråga här är jag inte vill ta alltför mycket utrymme i anspråk på Faktiskt för att skriva specifikt om Studio Blue.
RogerGustavsson skrev:Finns väl en gemensam nämnare bland oss som kan/kunde tänka sig ett ljudtekniskt yrke. Är vi inte alla på "fel" sida om femtio?
RogerGustavsson skrev:Finns väl en gemensam nämnare bland oss som kan/kunde tänka sig ett ljudtekniskt yrke. Är vi inte alla på "fel" sida om femtio?
PerStromgren skrev:RogerGustavsson skrev:Finns väl en gemensam nämnare bland oss som kan/kunde tänka sig ett ljudtekniskt yrke. Är vi inte alla på "fel" sida om femtio?
Fniss.
Harryup skrev:PerStromgren skrev:RogerGustavsson skrev:Finns väl en gemensam nämnare bland oss som kan/kunde tänka sig ett ljudtekniskt yrke. Är vi inte alla på "fel" sida om femtio?
Fniss.
Alla bra musiker är väl också över 50 eller hade du tänkt spela in Rapp och HipHop?
mvh/Harryup
Jo rapp tex vore ju kul att jobba med.Harryup skrev:PerStromgren skrev:RogerGustavsson skrev:Finns väl en gemensam nämnare bland oss som kan/kunde tänka sig ett ljudtekniskt yrke. Är vi inte alla på "fel" sida om femtio?
Fniss.
Alla bra musiker är väl också över 50 eller hade du tänkt spela in Rapp och HipHop?
mvh/Harryup
Lite som att fråga varför inte folk som äter kött föder upp korClaes skrev:Nattlorden, trevligt att höra. Har du någon uppfattning om hur det kommer sig att väljljudsälskare/hi-fi-intresserade i så pass förhållandevis ringa utsträckning faktiskt satsar professionellt på ljudteknik?
Användare som besöker denna kategori: matssvensson och 32 gäster