Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:det blir super mysigt !![]()
det jag hade tänkt mig, men blev 4st krympta pX moduler i stället![]()
men det enbart för att jag fick det till samma pris som pP-4 men medger "uppgradering" senare om det vill sig så...
DVD-ai skrev:Hmmm, ja OM dom stämmer såhar ingen aning....
men dom går ganska djupt i alla fall, för att vara 60liter yttre mått och kanske 45-50 liter effektiv volym.
Men enligt Ingvar ska dom prestera djup typ som profundusP modulerna.
zapanasta skrev:Övertygad om att du har rent fint ljud med djup bas![]()
Synd att de flesta bor så långt i från varann, för det hade ju varit jättekul att ränna runt och lyssna hos folk.Mvh..
PojkenMedTur skrev:Har beställt nu, blev i6 i europeisk valnöt, 60glans och pp4 i fyra olika ljusa pastellfärger
(lite ångest över att jag inte tagit 45liters px4 :S)
PojkenMedTur skrev:Har beställt nu, blev i6 i europeisk valnöt, 60glans och pp4 i fyra olika ljusa pastellfärger
DVD-ai skrev:PojkenMedTur skrev:Har beställt nu, blev i6 i europeisk valnöt, 60glans och pp4 i fyra olika ljusa pastellfärger
det ska du inte ha, jag tror det blir skit bra (rättning, det BLIR skit bra för profundusP-4 är SKIT BRA små moduler)
KUL !
va många i6 det blev helt plötsligt, explosion
Komorok skrev:zapanasta skrev:Övertygad om att du har rent fint ljud med djup bas![]()
Synd att de flesta bor så långt i från varann, för det hade ju varit jättekul att ränna runt och lyssna hos folk.Mvh..
Det är överskattat. Det är skönare att sitta hemma och lyssna
zapanasta skrev:Övertygad om att du har rent fint ljud med djup bas![]()
PojkenMedTur skrev:DVD-ai skrev:PojkenMedTur skrev:Har beställt nu, blev i6 i europeisk valnöt, 60glans och pp4 i fyra olika ljusa pastellfärger
det ska du inte ha, jag tror det blir skit bra (rättning, det BLIR skit bra för profundusP-4 är SKIT BRA små moduler)
KUL !
va många i6 det blev helt plötsligt, explosion
Den gröna går nog lite mer åt antikgröna hållet än mint. Men annars mitt i prick =D
PojkenMedTur skrev:Ingvr sa de hade fixat en ny teknik för faneerande så de kunde faneera de runda i6orna, inge pingmang denna gång utan valnöt över hela
zapanasta skrev:
MagnusÖstberg skrev:Jag är också synnerliggen glad över att så många nu kan få en riktigt kapabel liten topp
Stranne skrev:PojkenMedTur skrev:Ingvr sa de hade fixat en ny teknik för faneerande så de kunde faneera de runda i6orna, inge pingmang denna gång utan valnöt över hela
Spännande!
Ska bli kul att se dem färdiga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster