single_malt skrev:Ja det undrar jag med. Vad jag vet så syns de väl inte i någon oberoende mätning. Finns de kanske bara i Ingvars egna mätningar? Vad är det för något som skiljer mätningarna åt?
Du tänkte inte alls efter när du skrev det där antar jag? Självklart syns de i oberoende mätningar under förusättningar att dessa är korrekta och inte endast i Ingvars mätningar. Det har ju förekommit amatörmässiga mätningar här på forumet som inte alls visat en korrekt mätning av piP och i dessa kanske man kan tänka sig att de dolts men inte om mätningen är korrekt.
Så som du skriver ditt inlägg tycker jag det låter mer som om du antyder att Ingvar skulle fara med osanning och ditt inlägg bara är menat att förolämpa och skapa osämja. Det påminner starkt om en tidigare medlem vars främsta intresse bara var att ifrågasätta för ifrågasättandets skull och för att vara otrevlig. Han hade ett enda synbart syfte med sitt deltagande här och det vara att stalka och prata ned IÖ. Han misslyckades fatalt med det, gjorde sig själv till fullkomligt åtlöje och gjorde bort sig för allmänheten å det grövsta. Jag hoppas inte det är ditt syfte.