MagnusÖstberg skrev:Eftersom jag är mitt uppe i en intensiv period och inte kunde delta vill jag bara meddela att jag misstror vad ni än skriver tills vi gjort om det
Sa inte du att du skulle träffa en dam istället? En intensiv dam?
Ja, vi har kvar nya nätdelar som skall beställas och andra upptåg kommer säkert. Finns förstås flera fabrikat av cider att testa ytterligare också. Kalle och Peter vill testa Kalles Dac igen hemma hos mig för att kanske kunna smutskasta Dac-1 också. Såg föresten att man kan byta klocka i Touchen också, vore ju nästan roligt om man kunde få ett World Clock uttag.
SB3 med originalfiber börjar verkligen kännas precis så dålig som jag på slutet tyckte att den möjligen var. Och Touchen börjar verkligen kännas som ett alternativ som det är dyrt att slå, och inte bara kostsamt. Lite nyfiken är man ju på vad annat som vi skulle tycka var en klar ljudmässig förbättring gentemot en Touch idag. Idag är det numera så att det definitivt låter bättre att spela Touch än att spela CD-skivan via en studio Teac Tascam spelare.
Så på den punkten verkar ju Linn ha helt rätt, utan att ha hört alla kombinationer förstås.
mvh/Harryup

efter byte till SD-fötter. En liten resonans gjorde entré som inte funnits där förut. Annars är det svårt att klaga på någonting faktiskt.