Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
apalo skrev:Är inte speciellt imponerad av Larsen 8. Komentarer till detta?
paa skrev:Känns lite som en kille som reggar sig på ett damfotbollsforum, och i första posten klagar på "kärringfotboll".
bomellberg skrev:Mycket underligt att regga sig 2008, och första inlägget är detta.
Varför regga sig över huvud taget om man ändå inte tänker posta något förrän tre år senare?
Nefilim skrev:bomellberg skrev:Mycket underligt att regga sig 2008, och första inlägget är detta.
Varför regga sig över huvud taget om man ändå inte tänker posta något förrän tre år senare?
En mycket eftertänksam och fåordig man.
bomellberg skrev:Mycket underligt att regga sig 2008, och första inlägget är detta.
hassez skrev:bomellberg skrev:Mycket underligt att regga sig 2008, och första inlägget är detta.
En fördel med att vara reggad är att man kommer in på "Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök".
Men det vet man inte om förrän man är reggad.
Nefilim skrev:bomellberg skrev:Mycket underligt att regga sig 2008, och första inlägget är detta.
En mycket eftertänksam och fåordig man.
Vee-Eight skrev:Vi kan väl lägga diskussionerna om personen därhän och koncentrera oss på sakfrågan.
Nattlorden skrev:Vee-Eight skrev:Vi kan väl lägga diskussionerna om personen därhän och koncentrera oss på sakfrågan.
Kan du kanske upplysa oss om vad sakfrågan är då?
Nattlorden skrev:Och vad är "lyssnadsintryck"? Google hittar enbart denna tråden i hela världen med det ordet...
petersteindl skrev:Nattlorden skrev:Och vad är "lyssnadsintryck"? Google hittar enbart denna tråden i hela världen med det ordet...
Det är väl i sig en bedrift.Jag tippar dock att apalo menar lyssningsintryck. Det verkar i alla fall passa bäst in på sammanhanget
tycker jag.
Nattlorden skrev:petersteindl skrev:Nattlorden skrev:Och vad är "lyssnadsintryck"? Google hittar enbart denna tråden i hela världen med det ordet...
Det är väl i sig en bedrift.Jag tippar dock att apalo menar lyssningsintryck. Det verkar i alla fall passa bäst in på sammanhanget
tycker jag.
Eller intryck om hans lyssnad?
petersteindl skrev:Ja, ge dina intryck om hans lyssnad.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster