Glebster skrev:zapanasta skrev:Här är det några som försöker skaka sönder en bil med tc-sound basarhttp://www.garaget.org/video/30789
Är det bilbasar du köpt boom?!
Dom är allsidiga i alla applikationer.
Moderator: Redaktörer
Glebster skrev:zapanasta skrev:Här är det några som försöker skaka sönder en bil med tc-sound basarhttp://www.garaget.org/video/30789
Är det bilbasar du köpt boom?!
boom skrev:Ragnwald skrev:Det blev köpboom på dessa element efter booms presentation, så nu är de slut. Sista pallen gick vart?
Nu har även Diy-Cable lagt av med sina exodus basar.
bakerman22 skrev:boom skrev:Ragnwald skrev:Det blev köpboom på dessa element efter booms presentation, så nu är de slut. Sista pallen gick vart?
Blir det inga fler alls...?
Piotr skrev:Ragnwald skrev:Nej och han nekade kategoriskt att visa enskilda sinusar, hade troligtvis inte sett så snyggt ut.
Nekade kategoriskt??
Du förstår tydligen fortfarande inte.
/Peter
Ragnwald skrev:Piotr skrev:Ragnwald skrev:Nej och han nekade kategoriskt att visa enskilda sinusar, hade troligtvis inte sett så snyggt ut.
Nekade kategoriskt??
Du förstår tydligen fortfarande inte.
/Peter
Vad förstår jag inte, säger du?
Försök inte ljuga bort dina egna dina tillkortakommanden.
Du har fortfarande möjlighet att visa dessa mätningar, om viljan finns.
Ragnwald skrev:Vi får börja titta på den kinesiska direktmarknaden, något har de väl lärt sig vid det här laget.
Orsaken att jag länkade till Piotrs tråd tidigare var att du hade samma kritik där och att jag då försökte förklara det du missförstått. Länkar direkt till de relevanta inläggen den här gången: http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 38#1076238Ragnwald skrev:Vad förstår jag inte, säger du?
Försök inte ljuga bort dina egna dina tillkortakommanden.
Du har fortfarande möjlighet att visa dessa mätningar, om viljan finns.
bakerman22 skrev:boom skrev:Ragnwald skrev:Det blev köpboom på dessa element efter booms presentation, så nu är de slut. Sista pallen gick vart?
Piotr skrev: ...I min tråd visar jag 2:a och 3:e överton i någon mätning och i en annan visar jag 2:a upp till 6:e ton.
/Peter
boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Ja, dom är ju inte kloka dom heller
Finns det någon som är klok????? med tanke vad man håller på med.
steveo1234 skrev:boom skrev:MagnusÖstberg skrev:Ja, dom är ju inte kloka dom heller
Finns det någon som är klok????? med tanke vad man håller på med.
jag känner mig lite sådär småklok faktiskt nere i sydvästra sverige..
boom skrev:bakerman22 skrev:boom skrev:Ragnwald skrev:Det blev köpboom på dessa element efter booms presentation, så nu är de slut. Sista pallen gick vart?
nix han kommer att lägga ner företaget efter det han har på lager är utsålt.
steveo1234 skrev:jag känner mig lite sådär småklok faktiskt nere i sydvästra sverige..
Nattlorden skrev:steveo1234 skrev:jag känner mig lite sådär småklok faktiskt nere i sydvästra sverige..
Jo, men lite skillnad är det ju där... Om en stockholmare flyttar till Gotland vet man ju att det sänker medelintelligensen på ön, medan det är statistiskt intressant om det sjunker eller höjs i stockholm.
Excilskåningar är statistiskt tråkiga, för i de fallen höjs alltid medelintelligensen på båda ställena...
bakerman22 skrev:boom skrev:bakerman22 skrev:boom skrev:Ragnwald skrev:Det blev köpboom på dessa element efter booms presentation, så nu är de slut. Sista pallen gick vart?
nix han kommer att lägga ner företaget efter det han har på lager är utsålt.
Konstigt...
´boom skrev:Jag har en skåning på jobbet men där stannade hissen i botten våningen.
Sådan här rasistisk humor tycker jag vi kan klara oss utan här på faktisktNattlorden skrev:´boom skrev:Jag har en skåning på jobbet men där stannade hissen i botten våningen.
Om det är en exilskåning, så bevisade det bara tesen... Skåne blev smartare utan honom och ni blev smartare med honom.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 241 gäster