Uppsnappat här:
http://www.analog-forum.de/wbboard/index.php?page=Thread&threadID=80132
Vad tror ni om denna så kallade "fusion"?
Moderator: Redaktörer
Får mig att tänka på Renault - Volvo, Saab - GM.petersteindl skrev:Man får se till respektive företags tillgångar. Naims kanske största tillgång är mediaspelare, vad vet jag? Frågeställningen är hur deras respektive distributörer kommer att se ut. Att ha samarbete och äga varandra och att ha olika distributörer är som jag ser det dödsdömt.
MvH
Peter
Alexi skrev:Får mig att tänka på Renault - Volvo, Saab - GM.petersteindl skrev:Man får se till respektive företags tillgångar. Naims kanske största tillgång är mediaspelare, vad vet jag? Frågeställningen är hur deras respektive distributörer kommer att se ut. Att ha samarbete och äga varandra och att ha olika distributörer är som jag ser det dödsdömt.
MvH
Peter
Harryup skrev:Vill bara påminna om att könssjukdommar har som samlingsnamn i Frankrike "La Maladie Anglaise" och i England heter det "French diseases".
Vet inte säkert om det kommer påverka den nya koncernen men troligen.
mvh/Harryup
mapem skrev:Naim har aldrig lyckats något vidare med sina egna högtalare, i mitt tycke i alla fall.
Objektivisten skrev:mapem skrev:Naim har aldrig lyckats något vidare med sina egna högtalare, i mitt tycke i alla fall.
Naim SBL och DBL var väl rätt kul.
Användare som besöker denna kategori: matssvensson och 32 gäster