Moderator: Redaktörer
Nune skrev:Mitt Yamaha M-4 steg. Det har följt mig sen jag la beslag på fassans stereo när jag va liten så det har gett mig mycket glädje genom åren!
Nune skrev:meanmachine skrev:Bästa jag har är mina otroligt begåvade öron.. Dessa kommer jag nog aldrig att sälja eller byta bort. Fast man skall kanske ändå aldrig säga så eftersom man aldrig vet men tror sannerligen att denna komponent är det menst kompletta och i särklass mest avancerade produkt i min stereokedja. Sen den nära gränslöst suveräna hjärnan som gör att jag egentligen kan avnjuta musiken.. Ja mina vänner ni kan komma med era vackra tingestar
Men... Vad är det näst bästa då? Det hade varit spännande och veta med tanke på hur mycket prylar du har!
meanmachine skrev:För bra helt enkelt.
meanmachine skrev:Frågan är om jag skull välja mellan dessa och säg Watt puppy 8 och jag måste äga en av dem i tid och evighet.. Kan inte tro att jag skulle välja WP8 efterom F30 för en bråkdel av kostanden troligen spelar omkull dem..Då är man FÖR bra eftersom de är så billiga.. Om nu 49000:- är billigt..
Nattlorden skrev:meanmachine skrev:Frågan är om jag skull välja mellan dessa och säg Watt puppy 8 och jag måste äga en av dem i tid och evighet.. Kan inte tro att jag skulle välja WP8 efterom F30 för en bråkdel av kostanden troligen spelar omkull dem..Då är man FÖR bra eftersom de är så billiga.. Om nu 49000:- är billigt..
Om du tycker F30 är bättre än pi60, så kommer ju aldrig WP8 ens in i matchen.
Nattlorden skrev:Lust skrev:Mina plattor
Ecophon-plattor i taket, eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster