Moderator: Redaktörer
janixa skrev:Kan en 50w rörförstärkare driva dom med ett bra resultat?
paa skrev:Är baslådorna slutna eller basreflex? Om dom är basreflex så kan det faktiskt hända att de samverkar fasmässigt bättre med pK med basreflexådor än i slutna lådor, lite beroende på hur delningsfiltret är konstruerat.
oa51 skrev:Om jag inte tar fel så har Stefan sålt sina....
Annonsen dateras 28/12 och 5/1 skriver han i sin medlemstråd
Pk sålt...
RogerGustavsson skrev:Peter Steindl har en senare typ av basar som passar till pK. Priset är dock ett annat än det som gällde från början. Diskanterna är väl standardelelement och ett delningsfilter går alltid att få ihop.
petersteindl skrev:RogerGustavsson skrev:Peter Steindl har en senare typ av basar som passar till pK. Priset är dock ett annat än det som gällde från början. Diskanterna är väl standardelelement och ett delningsfilter går alltid att få ihop.
Jag har både basar i senare version (för närvarande kanske 10 st) och några diskanter.
MvH
Peter
OlofJ skrev:Jag köpte ett par pK (med basreflex) begagnade för en tid sedan, men fick inte med några SD-fötter.
Jag har skummat igenom denna mastodonttråd och förstått att det gick att köpa SD-fötter som var viktanpassade till pK, går dessa fortfarande att få tag på?
Eller går det lika bra med standard SD-fötter som finns att köpa på hifikit?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster