Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:LÅTLISTA
LÅTLISTA
LÅTLISTA
Alexi skrev:Vadå musik? Jag tänkte köra rosa, vitt & brunt brus och frekvenssvep.landa skrev:Ska vi börja ge tips på Musik?
Alexi skrev:§2.3c. Musik som avses vara referensmaterial under själva utmaningen skall presenteras för kombattanterna senast en vecka före tävling och för övriga medlemmar senast 24h före utmaningen tar sin början.
Min anläggning har inte varit igång senaste 3 månaderna, det är svårt att lyssna på Spotify i hörlurar och avgöra vad som kommer funka hemma.
Jansson, kan man spela vinyl, SACD och DTS-CD hos dig?
2-ch skrev:Vilket blir det mest av? Rosa, vitt, brunt brus eller frekvenssvep?
Bara så jag vet vad jag ska lyssna in mig på i helgen
Jansson skrev:
Mina förberedelser har varit mycket sparsamma.
Visst har jag tillbringat en vecka på retreat med mycket meditation, haft daglig kontakt med min mentala coach och sover varje natt på shaktistenar.
Inte mycket att orda om mao.
Kanske jag underskattat allvaret i detta battle?
KarlXII skrev:Jansson skrev:
Mina förberedelser har varit mycket sparsamma.
Visst har jag tillbringat en vecka på retreat med mycket meditation, haft daglig kontakt med min mentala coach och sover varje natt på shaktistenar.
Inte mycket att orda om mao.
Kanske jag underskattat allvaret i detta battle?
Löjligt. Jag har varit i kontakt med Shalabh på Centret och han var mycket upprörd över att du knallat över till Desdeepak med dina kablar när han vägrade att dra dem mellan skinkorna.
Komorok skrev:LÅTLISTA
LÅTLISTA
LÅTLISTA
Komorok skrev:Tack för detta. Nu vet jag vem som kommer vinna. All information finns nu
för att kunna dra slutsatser.
Nattlorden skrev:Komorok skrev:Tack för detta. Nu vet jag vem som kommer vinna. All information finns nu
för att kunna dra slutsatser.
Kan du inte bara dela ut priset först så kän ni lyssna och äta ostört sen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster