Moderator: Redaktörer
Lazyworm skrev:Jag lyfter en gammal tråd som jag drog igång inför ett gruppköp jag gjorde för några år sen.
Det företaget finns säkerligen kvar och priset på strax över 100kr/m2 50mm tjockt material inkl frakten från Norge är helt ok tycker jag.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... d%E4mpning
Magnus77 skrev:Har någon av er bakerman22 och spuj, testat biltemas skräp? Eller går ni på hörsägen?
Att DVD-ai har prövat och tycker det är skräp kan jag förstå. Då har man möjligtvis rätt att risa eller rosa. Men det är En person som tycker så. Finns det fler som har prövat?
Men är biltemas skräp uppmätt? Någon som verkligen vet hur dåligt eller mindre dåligt det dämpar?
Nu har inte jag prövat det så jag har ingen åsikt utan skulle bara vilja veta om någon har fakta på hur det mäter.
Aerob skrev:Paypal tar en avgift, men dom flesta handlare tar den på sig. Håll koll på Paypals
växlingskurs, ibland lönar den sig att använda, andra gånger inte.
adzer skrev:Jag använder visakortet. Aldrig haft några problem. Detta är ju jätteföretag vi snackar om med musicstore tex.
Svenn3SaataN skrev:adzer skrev:Jag använder visakortet. Aldrig haft några problem. Detta är ju jätteföretag vi snackar om med musicstore tex.
Okej. Det låter ju bra! Förresten, tar de någon avgift för valutaväxlingen eller hur fungerar det med kursen etc?
Svenn3SaataN skrev:Ni som har beställt ifrån Aixfoam och musicstore. Hur betalar ni? Kör ni med direktbetalning med kortet eller använder ni er av paypal?
Jag har inget paypal konto så tänkte att jag skulle betala med kortet, är det någon risk?
Kanske vore smart att skaffa ett paypal konto? Har bara inte orkat sätta mig in på hur det fungererar, borde inte vara så avancerat?
Lägger de på någon avgift om man betalar med paypal eller med kort?
phon skrev:adzer skrev:Om biltemas e så dålig så måste den vara väldigt tunn och bara vara luft. Någon som orkar väga å kolla densiteten?
Fyra skivor väger ung 215 gram, det ger ~13 kg/m3
adzer skrev:De har endast dragit för 15eur frakt å skivorna e på väg med ups. kommer på tisdag.
adzer skrev:Ja jag beställde 8st. Konstigt dock att jag fick deras "Fast fraktkostnad" trots att det står på sidan att dessa skivor är skrymmande och frakten då kostar mer.
bakerman22 skrev:adzer skrev:Ja jag beställde 8st. Konstigt dock att jag fick deras "Fast fraktkostnad" trots att det står på sidan att dessa skivor är skrymmande och frakten då kostar mer.
Jag hoppas ju på detsamma..
Jag skulle kanske kunna få ditt ordernummer och hänvisa till det om dom börjar strula...?
adzer skrev:Så nu står dämpet här hemma. Skall iväg på en föreläsning bara och sen blir det till att sätta upp dem
Blev två stycken rejäla lådor som kom. Roligaste var att de hade lagt lite bubbelplast i lådan. Så man inte får stötskador på dämpet då
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster