Moderator: Redaktörer
sprudel skrev:Nice!![]()
Vad har han nu för prylar, Jansson?
Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
MagnusÖstberg skrev:8O
Jag icke dricka alkohol, me druckit och ätit för gott för länge.
Nya tider nu
MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
PerStromgren skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Törs man fråga varför?
Medlemspresentationer är ju trots allt sätt vanliga här på forumet.
blixten_no1 skrev:PerStromgren skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Törs man fråga varför?
För alla kanske inte vill skylta med sin anläggning.
PerStromgren skrev:blixten_no1 skrev:PerStromgren skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Törs man fråga varför?
PerStromgren skrev:blixten_no1 skrev:PerStromgren skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Törs man fråga varför?
Vet du, eller gissar du?
Fjonkalicious skrev:Jag tror inte att Peter hade retuschat om det inte hade begärts.
Fjonkalicious skrev:PerStromgren skrev:blixten_no1 skrev:PerStromgren skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Törs man fråga varför?
Vet du, eller gissar du?
Jag tror inte att Peter hade retuschat om det inte hade begärts.
PerStromgren skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tror inte att Peter hade retuschat om det inte hade begärts.
Nej, det anar jag.
Jag tycker dock att det är litet märkligt att skriva om bataljen, om det inte ska skrivas om apparater. Det är ju trots allt ett mycket stort intresse hos majoriteten bland forumisterna. En lätt känsla av sekt, infinner sig.
PerStromgren skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tror inte att Peter hade retuschat om det inte hade begärts.
Nej, det anar jag.
Jag tycker dock att det är litet märkligt att skriva om bataljen, om det inte ska skrivas om apparater. Det är ju trots allt ett mycket stort intresse hos majoriteten bland forumisterna. En lätt känsla av sekt, infinner sig.
Fjonkalicious skrev:PerStromgren skrev:Fjonkalicious skrev:Jag tror inte att Peter hade retuschat om det inte hade begärts.
Nej, det anar jag.
Mjaa, jag kan känna med dom litegrann. Om man har något av högre värde så kan det finnas viss obehag av att visa upp det för hela internet (generellt om hifi är ju publikt) och med en del nedlagd energi kanske också människor kan räkna ut var man bor. Det har ju skett i forum förr.
Tills röstningen var avklaradSanny_X skrev:MagnusÖstberg skrev:8O
Jag icke dricka alkohol, me druckit och ätit för gott för länge.
Nya tider nu
Hur länge var det nya tider?
Naqref skrev:Ser ut som Rega, 668, denon avr samt 208.
Visst är det uppseendeväckande - det där gör natt som dag hos mig..Alexi skrev:Märkte idag att det inte var så smart att ta bort hälften av kuddarna ur soffan för att använda dem som dämp och göra plats för fler att sitta i soffan samtidigt.
De 10-15cm närmare bakväggen som man hamnade utan alla kuddar i soffan, gav mindre lyckat resultat än planerat.
Jag förstår nu vad ni menade med era kommentarer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster