Moderator: Redaktörer
Jansson skrev:Tack Peter för ett jättefint reportage!
Vill passa på att skriva att jag är så jäkla glad att jag gick med i ÖGÖK.
Ni är så goa, ni grabbar!
Kram.
Sanny_X skrev:Nu är ju detta ett HiFi forum. Så att folk vill se bilder på HiFi istället för diverse mer eller mindre bekanta snubbar är kanske inte så konstigt.
Jag har svårt att tänka mig en bildtråd på ett bilforum med enbart bilder på bilägare...
Det är inte alla som vill visa sin utrustning. Det skall man respektera.paa skrev:Det finns ju avdelningar som bara medlemmar på forumet kan läsa, kanske dessa tävlingstrådar hellre borde ligga i en sådan?
Alexi skrev:Intressant! Ni tror alltså att man genom att titta på två listor av apparater kan göra en helhetsbedömning av hur det låter i sweetspot?
:)30Hzbone skrev:MagnusÖstberg skrev:Det håller vi inom vår samling.sprudel skrev:Nice!![]()
Vad har han nu för prylar, Jansson?
Va tönna ni e, vi haur ju ädet glosoppa allihopa.
JanBanan skrev:Vilket västgötaklimax...
För det första så skrev SannyX sitt inlägg efter mitt och för det andra så är ju inte detta en tråd som kan liknas vid ett mässreportage. Det är snarare en tråd för oss som ingår i GÖK, men även öppen för er andra, eftersom vi gärna ser fler medlemmar i klubben.PerStromgren skrev:Alexi skrev:Intressant! Ni tror alltså att man genom att titta på två listor av apparater kan göra en helhetsbedömning av hur det låter i sweetspot?
Dumma dig inte, det är klart att vi inte gör! Sanny säger det rätt tydligt: ett referat från en bilutställning med bara bilder på ägarna blir litet märkligt.
Men jag har självklart respekt för alla som vill skydda sin utrustning från stöld.
Alexi skrev:För det första så skrev SannyX sitt inlägg efter mitt och för det andra så är ju inte detta en tråd som kan liknas vid ett mässreportage. Det är snarare en tråd för oss som ingår i GÖK, men även öppen för er andra, eftersom vi gärna ser fler medlemmar i klubben.PerStromgren skrev:Alexi skrev:Intressant! Ni tror alltså att man genom att titta på två listor av apparater kan göra en helhetsbedömning av hur det låter i sweetspot?
Dumma dig inte, det är klart att vi inte gör! Sanny säger det rätt tydligt: ett referat från en bilutställning med bara bilder på ägarna blir litet märkligt.
Men jag har självklart respekt för alla som vill skydda sin utrustning från stöld.
Ja tänker närmast på någon känd kock som sa att kokböcker med bilder i bara är porr, en riktig kokbok ska bara innehålla text.
Alexi skrev: ...kokböcker med bilder i bara är porr...
Alexi skrev:Ja tänker närmast på någon känd kock som sa att kokböcker med bilder i bara är porr, en riktig kokbok ska bara innehålla text.
Alexi skrev:Ja tänker närmast på någon känd kock som sa att kokböcker med bilder i bara är porr, en riktig kokbok ska bara innehålla text.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster