För att visa att det inte gäller mig tänkte jag åtminstone visa lite bilder på ett projekt som har blivit rätt utdraget... Utveckling av unik mjukvara för filterframställandet, uppletande och framtagande av element och mer allmänt kunskapsinhämtande som kan vara lämpligt att ha vid konstruktionsarbetet har bidragit till att projektet tar sin lilla tid. Om resultatet blir så bra som jag önskar så kommer högtalaren att produceras så jag kommer inte att nämna några fler detaljer än vad som nämns i detta inlägg. Ville bara visa att alla har inte gett upp

Kan ju nämna att högtalaren som visas nedan har synts till på lite bilder i bakgrunden ibland och tystnaden från min sida på att besvara frågor om den beror på att det just är ett utvecklingsprojekt.

Utvalda element och delvis specialbyggda dito. Terminaler (för en ev studiomodell) och nuvarande portar (kommer troligen att bytas).

Filter. Stående till vänster i bakgrunden (med mönsterkort) slaktade filter i version 1. Liggande framme till höger - filter i version 3. Liggande framme till vänster - filter i prototyputförande #4.

Lådor i verson #2 (har beslutat att det ska göras en helt ny variant) som bara ska användas för filtertester och eftersom jag tyckte det började bli liiite för tråkigt med rå mdf så sprutar jag dem i vinrödmetallic.