Moderator: Redaktörer
nl1970 skrev:Varför bygga något som ser ut som ett IKEA-köp? "duckar"
nl1970 skrev:Tycker den är snygg, gillar sånt. Var tanken IKEA-stil?
Pinnick skrev:tack haakan .. fast jag tror ändå att jag kanske ska köpa färdiga lådor eftersom jag tror att ena inte låter som den ska i basområdet pg.a. kasst bygge kanskeDen på bilden blev bäst och den före den (mitt första högtalarlåda) blev nog inte helt optimalt
edit: får la dumpa iväg dem för någon hundring till vem som helst möjligen
PeterAkemark skrev:Naqref™ skrev:Sålde ett slutsteg och fick pengar över till dessa leksaker:
Tänkte bygga in dem (som i ett första ombyggnadssteg av min soffa som har (uppriktigt) sett sina bästa dagar). Grön sliten manschestersoffa står inte riktigt så högt i kurs längre av någon anledning...![]()
Satte båda i framkant av soffan seriekopplade. Lampsladd är fint och lagom esoteriskt för denna tillämpning.
Så nu skakar det fint när jag lirar lite Yello!
Verkar jättekul, vad är det för tingestar? Fråga, borde de inte sitta fast där soffan har störst rörelse, dvs omkring mitt på brädan, istället för hörnen där sofan är mekaniskt stabilast?
Bamsefar skrev:Pinnick skrev:tack haakan .. fast jag tror ändå att jag kanske ska köpa färdiga lådor eftersom jag tror att ena inte låter som den ska i basområdet pg.a. kasst bygge kanskeDen på bilden blev bäst och den före den (mitt första högtalarlåda) blev nog inte helt optimalt
edit: får la dumpa iväg dem för någon hundring till vem som helst möjligen
Annars kan du ju höra med IÖ direkt, och få något tips på vad som inte är korrekt - t.ex. något som inte är tätt.... Eller en kant i basreflexröret...
Haakan_W skrev:varför inte denna? dom ser ju så billiga ut dom där peerlessarna
hobbes skrev:Nån som vet vad de kostar (båda eller ena)?
Skicka ett mail till LP-elektronik...
Svante skrev:hobbes skrev:Nån som vet vad de kostar (båda eller ena)?
Skicka ett mail till LP-elektronik...
Jag försökte med hifi@hotbrev.com, men det studsade. Fler förslag?
niklas skrev:Ska bara 1802an bli färdigmoddad så blir det lite putsande av glaset och ommöblering.
Är det kidnappningen av slutsteget till centerkanalen?
Pinnick skrev:naqref: fint bygge. Var fick du tag på en sån stilig bänkskiva?
Inte månne Ikea väl?
Användare som besöker denna kategori: MacBruce och 227 gäster