Jansson skrev:MagnusÖstberg skrev:...Vi ses på det kommande battlet!
...Nästa battle kommer att bli eteriskt.

utmaningen

the beginning of battle

the moment of truth

Bravo

The man with no name
Moderator: Redaktörer
Jansson skrev:MagnusÖstberg skrev:...Vi ses på det kommande battlet!
petersteindl skrev:Jansson skrev:MagnusÖstberg skrev:...Vi ses på det kommande battlet!
utmaningen![]()
the beginning of battle![]()
the moment of truth![]()
Bravo
The man with no name
Alexi skrev:Två veckor kvar, så när får vi se spellistan?
Kanske också dags att starta lista på vilka som kommer:
MagnusÖ.
Jansson
agent_cooper79
Alexi
Komorok
blixten_no1
petersteindl?
KarlXII?
Dartman skrev:Alexi skrev:Två veckor kvar, så när får vi se spellistan?
Kanske också dags att starta lista på vilka som kommer:
MagnusÖ.
Jansson
agent_cooper79
Alexi
Komorok
blixten_no1
petersteindl?
KarlXII?
+Brorsan!
/Jonas
Jansson skrev:Jansson kommer att vara förberedd.
2-ch skrev:Ja, ett välförtjänt grattis till Blixten! 3 vinster på raken, inte illa.
Och det är inga dåliga anläggningar han har fått se sig utmanad av.
Men varken KarlXII:s basarray, Komoroks slutstegsarsenal eller undertecknads försök bet på honom![]()
Tack för att ni kom och tack för alla åsikter och hjälp med att lokalisera mina brister. Det är guld värt.
Jag hade i alla fall skitkul och vi hade en mycket trevlig stämning på kvällen trots utgången
8-10 styckenKarlXII skrev:Blir jobbigt att utvärdera Östbergs ljud.
Hur många kan ligga och sova framför högtalarna på en gång?
Jodå som icke Ino ägare är du extra välkommen, speciellt om du är beredd att utmanakasper skrev:Sorry om jag gör bort mig helt nu![]()
Jag vet att jag en gång anmälde mitt intresse för att delta i Göken. Sen började jag strax pendla fem timmar om dan osv. osv. och inte har jag vågat titta in i tråden under tiden heller. Orkar inte läsa igenom hela tråden nu, men finns det utrymme att delta den 29:e, eller har jag blivit välförtjänt utesluten?
mvh
Gunnar
Alexi skrev:2-ch skrev:2-ch?2-ch skrev:Aj... insåg just att min medverkan 29/10 skulle ge många minuspoäng hemmavid.
shifts skrev:Hittar ingen medlemspresentation från 2-ch, så jag väljer att citera detta inlägget.
Alexi skrev:Jodå som icke Ino ägare är du extra välkommen, speciellt om du är beredd att utmanakasper skrev:Sorry om jag gör bort mig helt nu![]()
Jag vet att jag en gång anmälde mitt intresse för att delta i Göken. Sen började jag strax pendla fem timmar om dan osv. osv. och inte har jag vågat titta in i tråden under tiden heller. Orkar inte läsa igenom hela tråden nu, men finns det utrymme att delta den 29:e, eller har jag blivit välförtjänt utesluten?
mvh
Gunnar
MagnusÖstberg skrev:Jansson skrev:Jansson kommer att vara förberedd.![]()
Fusk!!
Nej krävs inte bil.kasper skrev:Alexi skrev:Jodå som icke Ino ägare är du extra välkommen, speciellt om du är beredd att utmanakasper skrev:Sorry om jag gör bort mig helt nu![]()
mvh
Gunnar
Nog ska jag utmana, vad det lider...![]()
Men först skulle jag vilja kolla in motståndet ett par gånger, om det går bra? Jag kommer gärna den 29:e! Kul! (Om det inte krävs bil för deltagande förstås, för det har jag tyvärr ingen.)
/Gunnar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster