Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Så att det låter bra.
adzer skrev:Sänker basen eller rättare sagt ställer nivån på basen i förhållande till resterande register.
Iom att du har 4 ljudkällor i basområdet, men bara två i de övre registret så kommer basen att bli för hög annars.
DVD-ai skrev:Och svaret på din fråga är att: "det behöver du inte",
Vidare utveckling: Det fungerar för dom flesta att lyssna sig till vad som låter bäst och jag litar på att du klarar detta, du behöver inte mäta någontign alls om du inte vill, koppla in och kör bara !![]()
Använd hörseln som mätutrustning och avgör när det låter som bäst, det är där du vill vara !
Och svaret på din fråga är att: "det behöver du inte",
Vidare utveckling: Det fungerar för dom flesta att lyssna sig till vad som låter bäst och jag litar på att du klarar detta, du behöver inte mäta någontign alls om du inte vill, koppla in och kör bara ! Very Happy
Använd hörseln som mätutrustning och avgör när det låter som bäst, det är där du vill vara !
henrikwiklund skrev:Inte första gången men alltid lika tråkigt att svaren inte kommer i de trådar man följer.
Erik_AA skrev:Jag postade rätt svar en bit upp, men jag lät inte så säker på min sak direkt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster