Gissar att det var Nine inch nails som satte spiken.
Trummorna i slutet går inte bara från vänster till höger, de gör en cirkel i rummet! Ruskigt fräckt, om man har anläggningen.

Moderator: Redaktörer
Nopp, men det var ett alldeles förträffligt resultat som visar att det verkligen finns guldöron i klubben!sprudel skrev:Bra!![]()
Trummorna i slutet går inte bara från vänster till höger, de gör en cirkel i rummet! Ruskigt fräckt, om man har anläggningen.
MagnusÖstberg skrev:Nopp, men det var ett alldeles förträffligt resultat som visar att det verkligen finns guldöron i klubben!sprudel skrev:Bra!![]()
MagnusÖstberg skrev:Nejdå, det var förväntad utklassning!
Nu blir det lite drinkar efter en god middag!
2-ch skrev:...
Omdömmen, bilder mm mm önskas tack!
sprudel skrev:2-ch skrev:Väntar fortfarande på Magnus kompletta låtval. Men nu ska jag köra Speak med PF
Från vilket album?
schmutziger skrev:Ni får ta det lite lugnare med alla bilder, min dator havererar av data mängden.
2-ch skrev:Grattis Jansson!sprudel skrev:2-ch skrev:Väntar fortfarande på Magnus kompletta låtval. Men nu ska jag köra Speak med PF
Från vilket album?
The Dark Side Of The Moon Japan JVC Vinyl 24-96kHz.
Har inte utkristalliserat någon favoritutgåva ännu.
sprudel skrev:2-ch skrev:Grattis Jansson!sprudel skrev:2-ch skrev:Väntar fortfarande på Magnus kompletta låtval. Men nu ska jag köra Speak med PF
Från vilket album?
The Dark Side Of The Moon Japan JVC Vinyl 24-96kHz.
Har inte utkristalliserat någon favoritutgåva ännu.
Vinyl!!!
Kan jag inte spela.![]()
24/96 på vinyl, finns sådant frågar en novis?
sprudel skrev:Vinyl!!!
Kan jag inte spela.![]()
24/96 på vinyl, finns sådant frågar en novis?
Dartman skrev:Mina Herrar!
Tack för att ni så generöst lät mig komma och delta i er tillställning. Det var verkligen trevligt att träffa er alla! Det ger mig mycket att få lyssna på så kompetenta anläggningar, och det är samtidigt kul att det kan låta väldigt bra - men på olika sätt.
Janssons choko stout var även den en härlig ny bekantskap!
/Jonas
Alexi skrev:Gårdagen battle försiggicks av ett administrativt möte, där vi ändrade på två av reglerna.
# Låtval har ändrats till max 25 min/tävlande och regeln om antal låtar skippas.
# Låtlista meddelas inte längre till andra än mellan kombattanterna emellan, förens efter battle.
KarlXII skrev:Dartman skrev:Mina Herrar!
Tack för att ni så generöst lät mig komma och delta i er tillställning. Det var verkligen trevligt att träffa er alla! Det ger mig mycket att få lyssna på så kompetenta anläggningar, och det är samtidigt kul att det kan låta väldigt bra - men på olika sätt.
Janssons choko stout var även den en härlig ny bekantskap!
/Jonas
Kul att träffa dig också!
Visst är det skoj att det låter så olika. Och lite märkligt samtidigt.
Efter igår har jag fått en del funderingar. Jag provlyssnade inte låtarna innan och en del hade jag lyssnat på väldigt sällan - eller längesen eller faktiskt aldrig hört. Hursomhelst hade jag inte lyssnat in mig och vant mig vid att det ska låta på ett visst sätt.
Jag tyckte det var bra, det var lättare att känna efter vad jag verkligen uppskattade, även om det hade andra effekter. Vissa av låtarna kände jag inte igen hos Magnus vilket gör att man kan undra vad det är man egentligen lyssnar efter när man "tävlingslyssnar" på det här viset.
Nu när jag kört låtarna hemma inser jag att det även är lättare att vara ödmjuk för andra anläggningars fördelar. Just nu rullar t.ex. Serge Gainsbourg och den lät fan så mycket häftigare hos Jansson!
Men inte Nine Inch Nails...
shifts skrev:Skittråkigt framför allt. Spelar ingen som helst roll när det kan gå månader
mellan tillfällena dessutom.
Men jisses, om det var en regel skulle jag hoppa av direkt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster