Jag vet inte om du läst HP Lovecraft's skräcknoveller. Den jadeliknande stenen påminner mig om havsmonstret Cthulu, och hans sjunkna stad R'lye.
Nu saknas bara lite slemmiga alger och tentakler.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu

Moderator: Redaktörer
brumel skrev:Komorok detta är det galnaste projekt jag någonsin läst och hört talas om! Varifrån kommer inspirationen till grönstenen?
Jag vet inte om du läst HP Lovecraft's skräcknoveller. Den jadeliknande stenen påminner mig om havsmonstret Cthulu, och hans sjunkna stad R'lye.
brumel skrev:Nu saknas bara lite slemmiga alger och tentakler.![]()
Komorok skrev:Bassäkringshållare, diskantsäkringshållare, plus å minus, D-option-switch.
Stenen heter Labrador, Emerald Pearl.
DVD-ai skrev:brumel: Det du beskriver är väll exakt det som komorok får i praktiken.
Rörliga massan e ju konerna i detta fallet
Lådorna är stabiiiiiila... Stendödare lådor får man leta efter, inget svar alls från dom
Edit: Om du syftar på det faktum att dom kommer att stå på SD fötter så är det lugnt även där.
Fungtionen kommer inte bli sådan att lådorna rör på sig alls. Men vibrationer som trots allt fortplantas i lådan ska inte ledas ner i golvet. Därav SD fötterna
Var inte säker på vad du syftade på angående att det skulle vara en nackdel med tunga kabinettet ? (förutom det faktum att man gärna bryter ryggar och tår...)
Så jag kände jag var tvungen att fråga, och kan ha missuppfattat vad du egentligen menade
Komorok skrev:Men hur som helst så är de fortfarande utbytbara, så har du ett bättre förslag så är du välkommen.
Komorok skrev:Nu spelar de. Det första de fick spela var TV4-reklam. Nu fortsätter vi med
Sommarpratarna.
Första intryck: Jag gillar fortfarande inte TV.
Andra intryck: De fungerar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster