Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:trevlet, det kanske vi skall kombinera med en öresund rundt feelgoodare?
Fjonkalicious skrev:vem skall dit? jag skall dit någon av dagarna.
penke62 skrev:Fjonkalicious skrev:vem skall dit? jag skall dit någon av dagarna.
Jag har tänkt mig ner, troligen på lördagen. Läge för samåkning?
bassman skrev:Nog är det satan vad osis man har, bommar mässan med en dag![]()
Måndag är jag i Malmö
Fjonkalicious skrev:bassman skrev:Nog är det satan vad osis man har, bommar mässan med en dag![]()
Måndag är jag i Malmö
Men du får komma till Skåne. Se det positiva i det hela!
bassman skrev:Fjonkalicious skrev:bassman skrev:Nog är det satan vad osis man har, bommar mässan med en dag![]()
Måndag är jag i Malmö
Men du får komma till Skåne. Se det positiva i det hela!
Absolut, det är en fin del av landet!
Själv tycker jag att Piteå skall ligga i typ PortugalMen det gör det inte
StefanL skrev:I år var det minimalt med jazz (tack och lov!). Mycket Singer/Songwriter.
Max_Headroom skrev:StefanL skrev:I år var det minimalt med jazz (tack och lov!). Mycket Singer/Songwriter.
Forfarande ganska gles musik alltså, som är ganska enkel att återge?
schmutziger skrev:mycket var inte bra, Forsman prylarnana "försiktiga" i lågbasen under 300 Hz.![]()
naim demade högtalare med nitin sahwny nadia tyvärr bara fram tills dess det var dags för bas. de verkade dock kunna leverera.
dynaudio c4 var bland det bästa och canton reference och acapella bland det mest diskantrika...
elac med velodyne dd18 var elak i toppen o tunn botten![]()
förväntade mig mycket mer av alla genelec näst största modellen lät bäst av de som demades.
Pioneer demade högtalare med ingången att ju lägre volym man kan spela med desto bättre måste det vara, man hade kunnat driva högtalarna direkt från hörlursutgången från fjonkens ipod o ändå spelat högre än vad de demade
![]()
men ändå, trevligt folk o roliga berättelser gjorde det hela värt Det!
heco lät bättre än väntat vilket var kul!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 26 gäster