Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Bo är självklart välkommen

hifikg skrev:Någon liknande träff planerad i huvudstadsområdet? Vad krävs för att dra igång en sådan träff? Hur mycket prylar tar ni med er/lånar/hyr/köper till ett sådant här event? Vad pysslar ni med under träffen? Jag har hyfsat gott om plats för en träff o funderar lite...
Naqref skrev:Åh, det behövs inte så mycket. Lite lagom lättsamt käk som man fixar tillsammans, lite pilsner också tar man med lite kul och kanske udda prylar. Någon tar med några högtalare och någon annan tar med en bashögtalare, en antik förstärkare eller något annat roligt. Och så snackar man, lyssnar, äter och dricker och snackar ännu mer. Det är ju lämpligast om man samlas hos någon som redan har en vettig bredd på pryttlarna och det råkar Schmutz ha.
Naqref skrev:Ska vi fråga jonasp om han vågar släppa ifrån sig lite göttigöttgo mätutrustning?![]()
Jag menar så vi slipper lite mobilsunkiga avbildningar av mätkurvor från 70-talet.
Fjonkalicious skrev:Naqref skrev:Ska vi fråga jonasp om han vågar släppa ifrån sig lite göttigöttgo mätutrustning?![]()
Jag menar så vi slipper lite mobilsunkiga avbildningar av mätkurvor från 70-talet.
Det hade varit läckert! Jag är 100% säker på att Schmutz hade uppskattat det. Jag har delgivit mina åsikter "so far" på Feelgood:arna och mätningar skulle definitivt kunna ge svar på vad jag hör. Vet inte om det är läge att skriva det här eller i byggtråden, då kanske andra får förutfattade meningar, bättre att andra får säga sin egna uppfattning.
Tyvärr finns nog inte 70-talarna kvar på träffen vilket är synd, för det hade varit kul att mäta på dom också.
Mvh
Filip
Fjonkalicious skrev:For the record. Schmutziger har inte så mycket transparent elektronik, eller snarare ingen. Bara sånt modernt Denon/Rotel-mög.
Jag medbringar transparent elektronik, så har vi inte det att skylla på, så att säga.
vad synd. Hoppas att det inte beror på frisyren för här är fler med kass frissa.rikkitikkitavi skrev:crap. bad hair day så jag får hoppa denna gången. f-n. hade verkligen sett fram emot min första vuxentid på en månad ... och få lite ansiktwn på faktisktprofilerna.
boys tot later...
ha det sskojsigt o tanzi för mig oxå
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster