Audio Pro trådlöst.

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
bassman

Audio Pro trådlöst.

Inläggav bassman » 2011-11-04 02:08

Besökte en butik i Uppsala i dag för att kolla in lite saker och fick en snabb demo av Audio Pro trådlösa grejer.

Lyssnade på en liten aktiv monitor Addon one och fan vad den lirade och fyllde butiken med ljud :o Den spelade inte starkt innan den bajsade på sig men ändå. Sedan spelades en aktiv golvare Living LV3 och då föll många saker på plats för mig som Carlsson man. Fast djup bas med kontur och det där stora generösa ljudbilden som rundstrålade lådor ger..

Jag blev jäkligt positivt överraskad av leveransen. Sedan får man ju utvärdera hur det är i hemmamiljö. Jag tror att Audio Pro har något som kommer att funka för många moderna hem.

Har någon annan lyssnat på den serien?
Skidåkarens rättesnöre, är att tänka efter före. © R Eriksson

Användarvisningsbild
Strmbrg
Syftistikerad

Re: Audio Pro trådlöst.

Inläggav Strmbrg » 2011-11-04 10:07

bassman skrev:Besökte en butik i Uppsala i dag för att kolla in lite saker och fick en snabb demo av Audio Pro trådlösa grejer.

Lyssnade på en liten aktiv monitor Addon one och fan vad den lirade och fyllde butiken med ljud :o Den spelade inte starkt innan den bajsade på sig men ändå. Sedan spelades en aktiv golvare Living LV3 och då föll många saker på plats för mig som Carlsson man. Fast djup bas med kontur och det där stora generösa ljudbilden som rundstrålade lådor ger..

Jag blev jäkligt positivt överraskad av leveransen. Sedan får man ju utvärdera hur det är i hemmamiljö. Jag tror att Audio Pro har något som kommer att funka för många moderna hem.

Har någon annan lyssnat på den serien?

Jag impulsköpte ett par Addon One när OnOff hade utförsäljning.
De är kopplade till TV:n utan subba.

Jorå, det lilla jag har lyssnat (mest sambon som nyttjar TV) ger vid kardan att det verkar vara en lyckad konstruktion.
Till slut vet bara de insiktslösa hur precis allt hänger ihop.
De insiktsfulla har sedan länge förstått att de inte förstår allt.

Användarvisningsbild
Lowend

Inläggav Lowend » 2011-11-04 20:13

Har inte lyssnat på den, Audio Pro verkar ha lyckats igen. 8)

Användarvisningsbild
bassman

Inläggav bassman » 2011-11-05 02:19

Lowend skrev:Har inte lyssnat på den, Audio Pro verkar ha lyckats igen. 8)

Är ute och färdas i svea rike en vecka till så jag skall lyssna/fråga i fler butiker för att bilda mig en djupare uppfattning.. :wink:

Nu verkar det vara en klockren lösning faktiskt!
Skidåkarens rättesnöre, är att tänka efter före. © R Eriksson

Användarvisningsbild
Stefanw

Inläggav Stefanw » 2011-11-05 02:36

Jäpp! Har lyssnat på dom, dock inte optimalt uppställda, mitt i en butik, antar att dom vill ha väggstöd..
Men jag tyckte då att dom små faktiskt lät bättre än dom större, som är väldigt Carlsson/Larsen lika i ljudet/designen...
Bägge låter helt ok, fast inte nog bra för min smak... 8)

Och så högtalare i skinn, hur fränt är inte det :)

Och praktiska är dom, när dom är trådlösa, bara ta med ut i bodan/verandan/trädgården/relaxen eller vars man vill... :)
Bara en 220v skarvsladd behövs...

Mycket för pengarna trots 14000:- för dom stora, dom är ju trådlösa med fjärr, och aktiva... bara att koppla mot sin telefon eller liknande, tror att det sitter class d steg i dom.

Mvh/stefan

Återgå till Generellt om hifi