Finns det någon som kan ta med mina upp till Stockholm?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Jonas skrev:Nu har jag hämtat mitt par och jag måste säga att snickararbetet är helt fantastiskt, det är så bra att man bara skulle kunna klarlacka MDF lådan och sedan köra på.........
Toppenjobb Stefan!
/Jonas
Glebster skrev:Tyvärr har jag ingen möjlighet att komma utan sätter istället mitt hopp till att bomellberg gör en prima insats och hämtar både sina och mina skönheter.
jonasp skrev:Om så krävs, kan jag troligen medtaga ett extra par söderut i min kärra. Jag bor i Malmötrakten. Skriv här isådana fall.
UnholyRishna skrev:Jag är hemskt vankelmodig. Det är 30-årsfest ikväll, och jag vet inte hur länge det varar. Sen känns det också segt att sitta själv 50 mil i bilen en söndag. Lär ju nästan bli billigare att få dem skickade då. Jag bestämmer mig imorgon helt enkelt. Men om jag kör upp så kan jag ta med både Bomellbergs och Glebsters grejor ner. Kanske kan jag då lämna av både Glebsters och Bomellbergs lådor hos Bo? Har inte plats med extra burkar i lägenheten.
Får se hur jag orkar imorgon helt enkelt.![]()
Mvh /
jonasp skrev:Hej igen, jag kör visserligen en stor bil (BMW 5-serie kombi) men jag vet inte riktigt hur mycket plats jag får i skuffen (jag är inte ensam i bilen heller).
Men jag transporterar givetvis med alla högtalare jag får plats med! Men jag kommer inte hinna mäta exakt hur mycket jag får plats med innan jag åker.
UnholyRishna skrev:
Hej!
Så då är inte samåkning aktuellt, utan du kan ta ner lådorna mot ersättning?![]()
Mvh /
jonasp skrev:UnholyRishna skrev:
Hej!
Så då är inte samåkning aktuellt, utan du kan ta ner lådorna mot ersättning?![]()
Mvh /
Hej, jag kör från Bara (där jag bor) kl 10.40, ska hämta upp ett par pågar i Hässleholm, så jag tror inte jag hinner plocka upp dig, annars hade det nog gått... var bor du?
petersteindl skrev:Om man åker från Bara till Hässleholm, åker man inte förbi Lund då?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster