Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
UnholyRishna skrev:petersteindl skrev:Om man åker från Bara till Hässleholm, åker man inte förbi Lund då?
Problemet är löst!
avr7000 skrev:TAck för idagalltid lika trevligt att träffas!
Stefan
Glebster skrev:...och hur gick det med lådorna som skulle i riktning kontinenten?
Glebster skrev:...och hur gick det med lådorna som skulle i riktning kontinenten?
UnholyRishna skrev:Glebster skrev:...och hur gick det med lådorna som skulle i riktning kontinenten?
Ja jag lyckades fixa skjuts så jag körde inte själv tyvärr! Och som Naq sa så blev bilen smockfull!Var precis att mina burkar fick plats..
Naqref skrev:Räcker att den rymmer en kebabstock, en säck pitabröd och en hink vitlökssås.
Det går helt enkelt inte att undkomma slutsatsen att OA51 är en kultklassiker av stora mått.
jonasp skrev:Min sambo har inspekterat 'talararna till stor förtjusning.
Naqref skrev:jonasp skrev:Min sambo har inspekterat 'talararna till stor förtjusning.
Ett nålsöga så litet som något.(på ett positivt sätt dårå eftersom det finns känsliga läsare här
).
30Hzbone skrev:Jag är i Värnamo 11-13/11 och skulle kunna ta en omväg till Skillingaryd den 13/11 och hämta lådor
med destination Skåne på min hemväg till Oxie utanför Malmö.
Avlämning kan ske till orter som ligger vid E6 annars blir det hämtning i OXIE.
En förutsättning är att det går att hämta lådor hos Larsen på fm. den 13/11 vilket ni får kontrollera.
Skicka PM till mig om jag kan stå till tjänst.
Jag behöver veta telenr till Larsen o adress till utlämningsstället samt
namn, telenr och leveransadress till er som önskar få lådor hämtade.
Kostar ett tack, jag kör ju oavsett.
KarlXII skrev:Hohoho.. jag är så nyfiken på mina lådor!
Tur jag tog vita och inte svarta då.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster